Ajutor baza de date

Buna ziua,

Sunt incepator in programare si am mare nevoie de ajutor.
Va rog mult, ajutati-ma in rezolvarea a 2 probleme pentru ca am incercat dar nu reusesc.Baza de date trebuie sa fie realizata in principal cu MySQL Workbench.
Problemele mele sunt:
Problema 1.

Creati o bază de date pentru un sistem, folosind ca model reţele de socializare existente. Sistemul trebuie să posede informaţii despre utilizatori, precum şi informaţii despre postările pe care le publică aceştia. Pentru utilizatori, trebuie salvate următoarele informaţii:

prenume;
nume;
data naşterii;
locul naşterii;
adresa de e-mail;
numele de utilizator;
un scurt CV;
o fotografie.

Utilizatorii pot, reciproc, să devină prieteni, activitate care, desigur, trebuie notată undeva.

Utilizatorii pot publica postări care pot conţine text sau fotografii, iar în afară de acestea două pot poseda un titlu şi, desigur, data şi ora publicării.

Trebuie creată o bază de date pentru un astfel de sistem, însă trebuie să creaţi şi diagrama ER de entităţi şi relaţii.

Trimiteţi baza sub formă de script, iar modelul îl trimiteţi ca o imagine .jpg sau .png.

Problema 2

Pentru baza de date creată în prima problema, trebuie:

să definiţi indecşii – setaţi indecşii în locuri unde ar corespunde cel mai mult; să luaţi în considerare şi setarea lui Full Text Index;
să creaţi view – creaţi view cu care se va permite obţinerea doar a principalelor informaţii privind utilizatorul: nume, prenume, data şi locul naşterii; 
să creaţi procedurile stocate pentru ştergere, introducere şi modificarea utilizatorului; 
să creaţi funcţia care pentru parametrul distribuit al numărului de identificare a utilizatorului va returna numărul complet al prietenilor săi. 

Trimiteţi lucrarea ca script SQL.

Multumesc mult.

Aici ai un tutorial de mysql complet, inclusiv cu full text

In primul rand ar trebui sa vezi ce tabele ar trebui sa aiba acesta baza de date. La o prima vedere

  • Users
  • Posts
  • PostXUsers