Angajare in facultate

Buna ziua! Sunt proaspat student in anul 1 si ma intrebam daca se poate sa fii angajat in domeniul it in timpul faculatii ( ma gandesc asta oricum undeva prin anul 2,3,4) ?? Am auzit astfel de povesti cu oameni care si mergeau la facultate dar si lucrau in it dar sincer mi se pare mult , cel putin daca faci facultatea la zi. Si in plus m-am tot intrebat cum au ajuns sa fie angajati ca deobicei lista de cerinte de pe website-urile de angajare pentru posturi in domeniul it este destul de mare si pentru un entry level.
Se poate asa ceva, si daca da cum poti ajunge sa fii angajat si part-time de o astfel de firma??
Multumesc!!

Din câte știu sunt firme (de regulă mari) care au posturi special făcute pentru a aplica studenți, adică posturi part-time cu program flexibil și pe proiecte din zona research sau tooling. Depinde și în ce oraș te afli.
Poți căuta direct site-ul firmelor de la tine din zonă și să le dai un email cu CV-ul și perspectiva ta. Uneori nu toate joburile sunt listate.

research in nici un caz, ce research sa faca, poate te referi la data gathering, cat despre tooling la fel, nu cred, tooling-ul trebuie sa fie foarte robust.

Eu am mai vazut mai degraba pe zone the web-dev, font-end, sau proiecte legacy pe care nu le vrea nimeni.

Salut!

Eu as zice sa nu te grabesti cu angajatul. In primii ani iti recomand sa explorezi ce are de oferit facultatea, activitati extra curiculare, cursuri extra, activitati de voluntariat. Cand eram prin anii 1, 2 am pariticipat la o scala de vara, curs extra pe timpul vacantei, am facut si ceva voluntariat care mi-a prin bine. In anul 3 oricum o sa ai practica, care se cam traduce prin angajare cu program full time pe timpul verii, sau, part time daca alegi sa ramai, avand in vedere ca ai si cursuri. Noi am avut interni care au lucrat full time vara si part time in timpul anului universitar.

O sa ai timp sa muncesti destul de mult, so don’t rush.