Cadouri de Crăciun de la angajator

De-a lungul timpului am primit diverse bonusuri și cadouri de Crăciun.
Bonusuri, cozonac, vouchere, etc.

Însă unul singur mi-a rămas în minte.
Într-un an, când toți angajații se așteptau la bonus, am primit o carte: “Bătrânul și marea”.

Am simțit că angajatorul este zgârcit și parcă ar vrea să facă mișto de noi.

Mai devreme mi-am amintit de cadoul ăsta și am zis că mesajul este altul: “citește și tu săracule, ca să devii și tu mai deștept, și să nu mai te bucuri așa la banii din bonus dați de angajatori”.

În fine, am dus cartea la wc și a citit-o toată familia.

De când nu mai lucrez ca angajat m-am hotărât ca de Crăciun să îmi fac cadou o băutură fină al cărei nume începe cu prima literă din numele clientului cel mai bun din anul respectiv.

Voi ce cadouri interesante ați mai primit?

5 Likes

“O donatie in numele tau”. Nu glumesc, in 2017, Google a dat angajatilor sai o donatie catre scoli de Chromebookuri in numele angajatilor.

1 Like

Anul ăsta am primit un cadou foarte drăguț de newborn (ăla mic are 6 luni) și un cadou de Crăciun: ceva de îmbrăcat, cană de cafea și ceva dulciuri. Firma unde lucrez chiar știe să facă cadouri.

2 Likes

2 zile de concediu, 100 euro voucher si o o cuvantare comunista :dagger:

2 Likes

Intr-un an am primit un deodorant spray Axe. Nu mai stiu exact “modelul” dar arata cam asa: Deodorant body spray 48h Axe Provocation 150ml - eMAG.ro

Partea nasoala e ca nu glumesc. Mi-am adus aminte de acel cadou acum cateva zile cu cativa fosti colegi. Am ras de ma doare burta si acum.

1 Like

Nu am primit nimic.

1 Like

Momentan nu am primit nimic, posibil sa fie si din cauza faptului ca inainte de revelion va fi ultima mea zi in companie, urmand ca in 2022 sa incep in alta… anul trecut cred ca am primit niste dulcuri si o sticla de vin(nu mai tin bine minte).

Felicitari, urari de bine, de sanatate si la mai bune KPI-uri pentru Anul ce vine.