Caut colaborator pentru dezvoltarea unui algoritm de optimizare a unui proces tehnologic

Salut,

Caut un colaborator care sa ma ajute la rezolvarea unor probleme de optimizare a unui proces industrial, si anume guillotine cutting si partial knapsack. Aceasta este o componenta a unui software produs propriu, nu outsourcing.

Daca programarea de la 0 este prea greu de realizat, putem aborda si opensource disponibil atat prin github, cat si un library de la Google, OR tools.

- Tip Colaborare
Freelance/ Contractor, PF/PFA/SRL
Nu exista minimum de ore, ci doar de a livra la data stabilita.

- Desfasurare activitate
95% remote si restul prin Bucuresti.

- Experienta necesara
Obligatoriu studii universitare tehnice, preferabil doctorat, cercetare;
Obligatoriu experienta in rezolvarea problemelor de complexitate NP prin programare efectiva;
Abilitatea de a intelege procese tehnologice;
Nu exista restrictii de limbaj de programare si tehnologie atat timp cat este folosit un limbaj destul de uzual in software-ul modern. Adica excludem Pascal/Delphi/FoxPro/etc.

- Remuneratie

40.000 EUR+

Contact prin PM, va rog.

Multumesc!

5 Likes

salut,

sunt interesat, doar ca as vrea equity si nu bani

daca esti de acord, putem colabora

1 Like

Multumesc. Discutam in PM. Astept si alte propuneri pe care nu le-am expus.

Ca fapt divers, astea nu erau probleme de informatica de liceu?

Cred ca la ce te gandesti tu sunt problemele P => P (complexity) - Wikipedia
Probleme pentru care avem o rezolvare eficienta in timp polinomial, probabil majoritatea problemelor predate la liceu se incadreaza aici (bine inteles si acest topic este mult mai vast)

Ce vrea OP, sunt nise implementari pentru probleme NP, adica non-polynomial. Se face enorm de mult research pe tema asta, si ei vor si o chestie custom pentru produsul lor. (nu se preda sub nici o forma la liceu, nici la facultate neaparat doar in cazul in care decizi sa faci si cursuri de algoritmica avansata o sa te intalnesti cu probleme de genu)

Un high overview poti gasi aici:

3 Likes

O simpla vizita pe pagina wikipedia ar fi fost relevanta.

Dar poate ai dreptate, asta era clasa a IXa la liceu cand a publicat asta: Algorithms for Unconstrained Two-Dimensional Guillotine Cutting: Journal of the Operational Research Society: Vol 36, No 4 (tandfonline.com)

PS
Probabil

e overkill, daca nu se vine cu ceva nou (de preferinta publicabil, adica).

PS2 E gluma aia cu clasa a IXa, sper sa n-o ia careva drept adevar :slight_smile:

Funny, aveam de gand sa lucrez la un sideproject pentru un proces tehnologic care foloseste algoritmul asta, tot pentru un produs propriu. Din cate imi dau seama, cam stiu despre ce nisa este vorba.

Am facut site-ul de prezentare dar din lipsa de timp si chef nu am apucat sa lucrez la o implementare.

@Bogdanu - Exista multe soft-uri, chiar si SaaS, care folosesc acest algoritm care se preteaza pentru orice placi rectangulare din orice material, insa optimizarea are nevoie de variatii pentru procesul tehnologic care presupune taiere cu apa, nisip, laser, plasma, panza, etc. Variatii inseamna pierderi tehnologice, variatii de temperatura/ umiditate, procese de detensionare, optimizare raport efort/timp, si multe altele. Sunt curios de produsul tau. :slight_smile:

Acest subiect a fost închis automat după 30 de zile de la primul răspuns. Nu mai sunt permise răspunsuri noi.