Ce pot face la 50 de ani..?

Buna ziua!
Va rog, daca nu deranjez, cu o opinie!
Am aproape 50ani… am trecut prin aviatie 20ani, si de vreo 10 ani sunt programator cad/cam (asa s-a intamplat)… La cad/cam m-am format mai mult singur, autodidact… exceptand procedurile de atelier pe care le-am invatat ca operator sau in preajma operatorilor de la care am invatat mult.
In ultimul timp, de cand cu lucrul de acasa si nu numai, m-au cam luat niste ganduri de variatie/schimbare a ocupatiei… asta din cauza ca jobul nu e asa bine platit si, mai ales, munca mea a devenit monotona si implicit plictisitoare…
Am vazut ca au aparut o multime de platforme de invatare si tutoriale pe internet (acum 10 ani nu prea erau) si, prin urmare, am inceput si eu sa urmez Java, Python, cautandu-mi o cale si incercand sa inteleg ce imi place si cum as putea sa combin ceea ce stiu deja cu ceea ce as dori sa fac/invat…
Ma uitam ca majoritatea platformelor cad/cam sunt dezvoltate in C++, C, samd (sau gresesc?)… Daca ar fi sa iau calea lui C++, abandonand Java si pastrand Python, ce sanse as avea in Romania sa gasesc un post de developer cad/cam tinand cont de faptul ca eu nu prea am gasit pana acum anunturi pe asa ceva. Sau exista alta varianta?
Multumesc anticipat!
Cu stima!

2 Likes

Job-ul de programator e stresant si monoton, cei care zic altfel e doar marketing sa creasca oferta. In general scrii o methoda / functie in 15 minute si testezi vro 2 - 3 ore ca nu ai stricat nimic, bine apoi te trezesti ca tot ceva nu e bine, si o iei de la capat.

2 Likes

Salut!


Parca tin mine ca mai veneau pe la targurile de job-uri de prin facultate si cautau pe C++. Fac software pentru CAD/CAM. Cred ca o sa ai avantajul experientie cu acele sisteme ceea ce ar putea fi un plus la interviu.

Avand in vedere ca ai experienta in acest domeniu, poti incerca sa cauti un software open source pt cad si sa incepi usor sa ii exporezi sursele si eventual sa contribui la el.
Poate o sugestie