Salut si rogu-va, am o intrebare de natura legalo-birocratica umpic mai “personala” pentru cei de aici care sunt PFA la norma pe cod 6202 (consultantii), si prefer sa intreb personal pe PM ca sa, hopefully, invat si eu de la altii. Asa ca va rog frumos care mai sunteti in aceasta postura lasati un semn si va dau eu un PM, sau dati un Pm pe mine rogu-va.
ps: sunt proaspat inscris la onrc/fisc, adica mic si lipsit de experienta.
nu te urmareste ANAF-ul pana aici si @iamntz promite ca nu vinde baza de date cu userii, asa ca zic sa intrebi aici, poate beneficiaza si altii de informatii.
eu am pfa pe 6202 si iti pot raspunde la intrebari, daca e ceva la care ma pricep
Multumesc @ViorelSfetea pentru raspuns. Ok @iamntz daca tu zici atunci asa fac, you iz the boss.
Intrebarea este despre ce se scrie mai exact intr-un model de contract de consultanta. Ce scrie pe factura/contract etc. Cine stie, poate se indura un suflet generos sa partajeze un .doc din camara sa cu bunatati!
Spre exemplu, pe 6202, un obiect de contract / denumire serviciu pe factura de forma “Servicii de consultanta pentru realizarea website-ului XYZ” ar fi corect?
Se face contract in care se mentioneaza obiectivele iar la sfarsit la emiterea facturii se ataseaza un raport de activitate / deviz in care se detaliaza evident ce s-a facut. Sunt niste formulare tip, le gasesti printr-o simpla cautare.
Este un simplu tabel similar cu cele pe care le primesti in serviceuri la revizie / reparatii.
Exemplu: Descarca-deviz-lucrari
Vezi ca trebuie atasat ca anexa facturii cand trimiti clientului, daca clientul este verificat si nu-l are probabil se va merge si spre tine. Majoritatea nu cer pentru ca nu stiu ca este necesar.