Chris Lema on pricing, product, and perserverance

Încă nu am avut timp să ascult episodul, destul de probabil să fie interesant. Dar din articol mi-a sărit în ochi următoarea chestie:

BONUS ADVICE: TAKE CARE OF YOUR CUSTOMERS

Something I’m guilty of: Keeping up with your customers.

Chris brings up a great point of keeping clear and consistent lines of communication going with our customers. Not just when we need them to re-up their license, but a consistent delivery of value.

Simply put yourself in your own customer shoes:

Day 1: You purchase a premium plugin.
Day 2: You receive a thank you e-mail and some links to documentation.
Day 349: You receive a warning that your license is about to expire.
Whoops!

What happened during the last 347 days?! Who are you again? A constant stream of connection to the customer and providing value will (should) increase your renewal rates.

Something to think about.

1 Like

Dacă vorbim strict de contextul ăsta, da, e aiurea să fie atât spațiu între primele comunicări și cumva o veste negativă, faptul că îți expiră o licență.

Dar dacă e să te uiți în contextul în care toți îți trimit ridicol de multe emailuri, atunci într-un fel faptul că nu ți se mai adaugă unul, nu e neapărat rău.

În mod ideal, marketingul ar trebui în cazul ăsta să fie făcut în așa fel încât să nu fii uitat, de-aia eu întotdeauna am recomandat newsletterele lunare sau măcar trimestriale, exact din motivul ăsta, să nu uite clientul de tine, mai ales în cazul în care tu faci o vânzare anuală.

Până la urmă e o chestie de bun simț, ar trebui să ții legătura cu un prieten ca să menții relația cât de cât activă, nu să nu vorbești cu el deloc un an și apoi să îl inviți la nuntă la prima interacțiune pe Facebook :stuck_out_tongue:

1 Like

@hash: De cele mai multe ori, lucrurile esențiale sunt cele care îți scapă.

Cred că trebuie găsit un echilibru între „un newsletter zilnic” și „o notificare de plată o dată pe an”. Probabil un email la două-trei luni în care prezinți diverse tips&tricks sau noutățile aduse de ultimul update e binevenit.

De exemplu, WPML îmi trimite un mail cam la două luni cu ce au mai scris pe blog și/sau ce au mai rezolvat etc. Pe de altă parte, ACF nu mi-a trimis vreodată vreun mail. Și nici ninjaforms :slight_smile:

Mandrill nu mi-a trimis nici un mail (altele în afară de rapoartele săptămânale). Când au migrat pe modelul plătit m-au invadat cu mail-uri. Cred că am primit vreo 20-30 mail-uri în decurs de ~o lună…


PS: am ascultat podcast-ul, e bun.