Chris Lema on pricing, product, and perserverance

Dacă vorbim strict de contextul ăsta, da, e aiurea să fie atât spațiu între primele comunicări și cumva o veste negativă, faptul că îți expiră o licență.

Dar dacă e să te uiți în contextul în care toți îți trimit ridicol de multe emailuri, atunci într-un fel faptul că nu ți se mai adaugă unul, nu e neapărat rău.

În mod ideal, marketingul ar trebui în cazul ăsta să fie făcut în așa fel încât să nu fii uitat, de-aia eu întotdeauna am recomandat newsletterele lunare sau măcar trimestriale, exact din motivul ăsta, să nu uite clientul de tine, mai ales în cazul în care tu faci o vânzare anuală.

Până la urmă e o chestie de bun simț, ar trebui să ții legătura cu un prieten ca să menții relația cât de cât activă, nu să nu vorbești cu el deloc un an și apoi să îl inviți la nuntă la prima interacțiune pe Facebook :stuck_out_tongue:

1 Like