Client refuza plata / intarziere plata

facturi

(SEOman) #1

Salutare, sunt un freelancer pe partea de SEO/web design si ma confrunt cu o problema de 2 luni.

Am semnat un contract de prestare servicii SEO pentru un site - de curand am emis o factura pe luna trecuta - Iunie.

Clientul nu mai raspunde la mail, telefon, iar cand raspunde spune ca nu are timp/bani/ nu e multumit, etc - tot felul de motive sa evite plata…

Ce se poate face in acest sens sa imi plateasca serviciile?


(Ionuț Staicu) #2

În baza contractului vorbești cu un avocat. O scrisoare din partea avocatului ar trebui să îl pună pe gânduri. Dacă tot nu percutează, judecată și aia e.

(presupun că și tu ești tot persoană juridică)


(Kilo Grammer) #3

@Marketing_Flavius Cine e clientul? Ca sa stim sa ne ferim de astfel de indivizi.


(Adrian Tufă ) #4

La SEO este mai complicat, este posibil sa fi implemetat toate recomandarile SEO in site insa clientul sa nu fie multumit, ca nu apare sau n-a urcat in cautari, nu i-a crescut rankingul, etc. Ar trebui discutat cu el ce-l nemultumeste si sa ajungeti la o intelegere.


(SEOman) #5

E greu cu avocat, pentru o suma asa mica cred ca nu se baga nimeni…


(SEOman) #6

O sa incerc. Rankingul a crescut destul de bine, tinand cont ca acum 2 luni nu era nici indexat. El vrea o crestere mai rapida, dar am explicat ca trebuie link de calitate, care costa si trebuie sa plateasca pentru ele…