Colaborare java developer

Cautam programator,in regim de colaborare, pentru realizarea unor proiecte pentru noi pentru firma(utilizare interna).

De exemplu as dori sa realizati un site local in care sa incarcam avizele care pleaca in ziua respectiva si sa punem pentru fiecare articol: poza, pret, locatia din raft a articolului, codul EAN si numarul de bucati de pe aviz.

Acesta este doar un exemplu, noi avand mai multe astfel de proicte, colaborarea ar fi pe termen lung.

Locatia noastra este in Bucuresti,Cringasi,Sector 6, dar putem colabora si remote.

Multumesc,
George Strungaru
[email protected]
0722.431.676

Salut, George.
Vreun motiv anume pentru care vreti Java pentru un astfel de proiect?

Salut,
Nu vrem doar Java, poate fi orice.
Da-mi un numar de telefon, te rog, sa putem vorbi.

Multumesc!

Nu sunt interesat de proiect, intrebam doar pentru colegii de pe forum.
Sunt multi programatori PHP, de exemplu, si proiectul s-ar preta pentru asa ceva.

mai bine java, PHP, e ok dar pe termen lung o sa fie greu de gasit oameni pt ca nu mai vin deva din urmq, nu mai invata php

Java mi se pare overkill pentru asa ceva. E un crud simplu care poate fi gazduit si pe un shared.
Pana sa ajunga o problema gasirea programatorilor de PHP mai mult ca sigur aplicatia asta nu va mai fi folosita.

@George_Strungaru lasa-mi te rog mai multe detalii despre nevoile tale in privat. ce vrei sa faci cu acele informatii dupa ce le adaugi in aplicatie? pare ca ar merge si un excel/google sheet aici

Încărcare dintr-o bază de date sau scanarea documentelor?

Java nu e pentru web. Poti sa folosesti si pentru web asa cum poti bate un cui cu patentul. Daca vrei solutia potrivita nu impune limbajul, sunt limbaje mai potrivite pentru o aplicatie decat altele. Iar presupunerea ca nu vin programatori php din urma e la fel de falsa ca si cea ca viitorul e despre programatori java.

1 Like

incarcarcate din baza de date(export din CIEL)