Crearea unui website pentru elevi folosind Laravel

Salutare, sunt profesor de informatică la o școală gimnazială. Urmăresc forumul acesta de câțiva ani, fiind pasionat de programare, chiar dacă încă lucrez la aprofundarea cunoștințelor. :slight_smile:

De când cu online-ul mi-a venit ideea de a face o platformă online prin care eu să creez chestionare de tip grilă pentru elevi, iar ei să le rezolve direct pe website, să se logheze, să-și păstreze progresul tot, eventual să dezvolt și un sistem de achievement-uri și să-i motivez. Ceva în genul scoalarutiera.ro doar că pentru materii precum biologie, matematică, etc.

Am decis să folosesc framework-ul Laravel, iar pentru front end am cumpărat un template de pe internet cu tot ce am nevoie.

Întrebarea mea este următoarea: care ar fi cea mai bună modalitate și cea mai eficientă pentru a realiza acest lucru în laravel? Este nevoie să folosesc si alte limbaje/framework-uri? Momentan cu Laravel și SQL mă descurc. Vreau să-l fac pentru elevi dar și pentru mine, să-mi dezvolt abilitățile :slight_smile:

Probabil veți mai folosi ceva cod javascript. În rest, laravel și o bază de date mysql sunt suficiente pentru un site cu teste/chestionare.

1 Like

Ușor offtopic: dacă îl vrei doar pentru a înlesni interacțiunea cu elevii, cel mai probabil Google Forms este suficient (nevasta e tot în învățământ, asta folosește).

2 Likes

A zis că vrea să-și dezvolte abilitățile. Nu cred că o să reușească asta cu google forms.

1 Like

Sigur, Google Forms ar fi cea mai simplă modalitate, dar vreau să fie și un proiect personal, ca un hobby :slight_smile: de aia am ales să mă ,complic" cu Laravel

Pentru tine este ok. Poti sa il faci cum doresti si cu orice tech stack cu care te simti confirtabil.
Pentru elevi, ei bine, ar trebui sa inceapa cu plain php ca sa inteleaga acel cod. Astfel, totul va fi o magie pentru ei si s-ar putea sa ai surpriza sa nu inteleaga nimic.

Cu eficinta, pate mai tarziu

Make it work, make it pretty make it fast!