Criza in IT + criza economico-financiara

Exista un alt punct de vedere care merita citit:
adevarul-despre-firmele-de-it-din-cluj/
E adevarat ca armata de HR e prea numeroasa si complet depasita de realtitatea lui 2020 (= punctul 0).
E adevarat ca gradul de personal tip “balast” intr-o firma de IT din RO atinge chiar si 80%.
E adevarat ca se retrag tot mai multe proiecte din RO.
Toate acestea si alte semnale pe care le puteti enumera si voi, conduc la o posibila criza mondiala cu declansare in iunie-iulie 2019?

1 Like

Nu o sa fie nicio criza. E nevoie de atat de multa forta de munca in industrie si cresterea nevoii de forta de munca e asa mare incat e greu de crezut ca in anii urmatori va aparea vreo problema. Pur si simplu la nivel mondial sunt prea putini programatori. Chiar daca vrei sa platesti mai mult, nu-i gasesti.
Articolul din link nu mi se pare ca merita comentat.

1 Like

Ah, am dat click si ce-am vazut? Un psihopupolog care psihopupoloanalizeaza niste indivizi care n-au fost de acord cu el. Sa fim intelesi, individul nici macar nu are studii de psihologie https://www.nature.com/news/over-half-of-psychology-studies-fail-reproducibility-test-1.18248 , care in mare masura e pseudo stiinta. Ce face el acolo e pseudo stiinta amatoriceasca. Sa-ti faci blog si sa te razbuni pe el pe toti cei care ‘te-au injurat’. Ala da blog. Dar bine ca e ‘singurul din Romania’. De de-astia clar avem nevoie chiar de mai putini decat unul.

LE: Sunt curios daca ce-a facut individul pe acolo e ok din punct de vedere GDPR.

3 Likes

Interesant e ca am auzit o idee similara de la un recruiter din UK. Mie totusi imi pare foarte greu de crezut. In ultimul timp observ ca tot mai multa lume se apuca de programare. Citesc pe Twitter de tineri cu varste cuprinse intre 15-18 ani care deja fac niste lucruri incredibile pentru varsta lor.

3 Likes