Cum sa te imbraci pentru un interviu

Salut. Sunt student anul 2 si sa fiu sincer, asta este ceva la care nu m-am gandit deloc inainte sa obtin niste interviuri: Cum sa ma imbrac la un interviu in IT. Cat de casual este prea casual si cat de elegant este prea elegant? Sa tinem cont si de vremea de afara…

1 Like

Eu la (maine-poimaine) 40 ani inca folosesc “uniforma” Silicon Valley: blugi, tricou intr-o singura culoare (sau cu mesaje IT), eventual hoodie in functie de anotimp.

Cine ma judeca din perspectiva faptului ca nu am camasa nu ma merita ca si colega.

Depinde doar de tine unde vrei sa lucrezi. Chiar si primul job e important. Daca vrei “uniforma” corporate trebuie sa te gandesti ca volumul de knowledge tehnic acumulat va fi putin si se va obtine in timp mai indelungat.

6 Likes

O pereche de blugi mai decenti si o camasa este ok
Eu am optat pt o pereche de blugi si o camasa in carouri. Vezi sa le asortezi si ai grija sa te simti confortabil.

Totusi prima impresie conteaza.

Am fost la interviuri in blugi si tricouri polo. Nu am văzut nici o strambare de nas.
In schimb as pune accent sa fii ingrijit/spalat, tuns, barbierit, sa ai doua sprancene nu una, sa nu-ți miroasa gura, laptop/geanta curata, pt. fete un mic machiaj decent si vestimentație corecta.
Pot sa enumar cativa oameni care vin la locul de munca cu par in nas si urechi, fete nepensate si alte bazaconii care spun multe despre tine ca persoana.

2 Likes

Pui problema greșit. Tu ai 40, dar jumătate din ăștia sunt experiență. Ai putea să te duci în pantaloni scurți, în șlapi și cu picioarele pline de nisip și tot vei fi măcar luată în considerare. :slight_smile:

@gusti are probabil zero experiență. Veniți cu chestii diferite la masa negocierilor, ca să zic așa, deci orice avantaj - fie și unul superficial, ca vestimentația - trebuie exploatat.

Trening e prea casual. Frac și joben s-ar putea să fie prea elegant (deși la ce societate plină de hipsteri am ajuns, nu sunt foarte sigur…)