Cum se pot face banii

Studiu de caz…

Am dat peste el ieri, intamplator, cand ma uitam pe r/Physics.

Este vorba despre asta: https://www.outpan.com/app/44bdd9869c/interactive-fluid-simulation
Repository pentru proiectul de mai sus: https://github.com/PavelDoGreat/WebGL-Fluid-Simulation
Twitter-ul autorului: https://twitter.com/paveldogreat?lang=en

Discutia de pe reddit: https://www.reddit.com/r/Physics/comments/deiw4w/interactive_fluid_simulation/ Am comentat si eu pe acolo cu cateva idei despre cum se poate implementa (si nu neaparat ca jucarie). Pentru directia aleasa de el, ideea cu multigridul e un ‘must do’ la un program ceva mai serios. Dar un program cu adevarat serios nu foloseste diferente finite…

Partea cu ‘simularea’ nu e deloc dificila, a dat referinte la sursele ideilor pe github.

Un cometariu pertinent de pe reddit:

Personal nu m-am uitat foarte in detaliu la implementarea aia, de obicei se iau ecuatiile Navier-Stokes si se simplifica cat se poate de mult (se considera lichidul incompresibil, etc) ca sa se usureze cat mai mult ‘munca’. E posibil sa se fi facut si greseli…

Ce mi se pare interesant e ca a facut cu o aplicatie de luat ochii cam 90K USD. Dupa plata taxelor, zice ca a luat cam jumatate. Peste 80K pentru aplicatia android, sub 10K pe iOS si putin din reclame (cam 3K).
A incasat banii in cam 6 luni, restul timpului (din oct anul trecut) cred ca a bagat masiv reclama ca sa-i ajunga aplicatia suficient de ‘vizibila’…

M-am gandit ca e interesant…

7 Likes