Cum văd dacă se interacționează cu anumite elemente în G.Analytics?

Vreau să elimin anumite elemente dintr-un site și nu știu cât de mult se interacționează cu respectivele elemente (toate sunt link-uri). Până acum am avut fix două idei:

  • Prima idee a fost să folosesc utm_source & co, dar m-aș trezi cu link-uri un pic „murdare”.
  • A doua idee a fost să folosesc events, dar nu știu cât și cum sunt înregistrate (sau unde să le văd)

Aveți voi alte soluții?

Salut,

Iti recomand a doua varianta, cea cu events si iti recomand sa folosesti impreuna cu Google Tag Manager.

Pana acum am avut nevoie de implementare pe un singur site pe toata zona de header (meniu principal + cateva butoane social media, skype, etc).

Inregistrarile le poti vedea in:

  • Real Time > Events
  • Behavior > Events

Pentru instructiuni step by step iti recomand: http://www.amazeemetrics.com/en/blog/google-tag-manager-guide-step-step-tutorial-event-tracking-part-1

3 Likes

e posibil ca deja sa vezi acest lucru fara sa mai implementezi ceva extra
Behaviour - inPage analytics

1 Like

@BratuCornel: events au ajutat foarte mult. Erau puse de câteva zile dar nu eram foarte sigur unde ar trebui să mă uit :smiley:

@kleampa: la mine nu merge chestia aia, trântește un 500 error. Dar dacă este acel overlay care arată ce elemente sunt mai clickuite în pagină, nu mă ajută foarte mult (cel puțin din ce-mi aduc aminte că face respectiva unealtă); mă interesează la un nivel de site, nu de pagină.