Dezvoltare aplicatie Android & iOS

Salut, numele meu este Huiban Catalin si locuiesc in Bucuresti, sunt student.De aproximativ 1 luna am o idee de aplicatie, care cred eu ca e buna.Nu am cunostinte de programare si caut programatori, oameni de afaceri care se pricep sa dezvolte o aplicatie.
In tot acest timp am cautat modalitati de a-mi proteja ideea si nu am gasit nimic sigur.Planul meu este sa-mi deschid o firma, sa realizez un plan de afaceri, un video animat de prezentare a aplicatiei si dupa sa bat la usi, sa caut investitori.Ideal ar fii sa am un produs pe care sa-l prezint investitorilor si asa sa pot obtine si drepturi de autor.O sa ma interesez sa vad daca pot incheia cu cei care doresc sa se implice in proiect, un contract prin care persoana respectiva sa lucreze la aplicatie ca voluntar, cu precizarea ca daca aplicatia este lansata in App Store, acesta va primii o pozitie de coordonator in cadrul firmei sau un procent din drepturile de detinere ale aplicatiei.
Nu va pot spune care este ideea , doarece eu pana acum n-am gasit ceva asemanator.Cine este interesat de acest proiect imi poate trimite CV-ul la adresa de email: [email protected] voi contacta in cel mai scurt timp si putem discuta mai in detaliu datele “problemei”.

Sa ai vreo sansa ca cineva sa te bage in seama in astfel de cazuri ar trebui macar sa vii cu un studiu cu date, analiza de piata, ce strategie ai pentru vanzari, promovare, o proiectie financiara ceva. Nu trebuie sa faci publica ideea ci modul in care si de ce va face bani, ca asta este probabil ideea.

Nu vorbesc in numele tuturor, dar ideile de milioane in care “colaboratorul” este singurul care are de pierdut in cazul in care ideea nu este asa de stralucita si cu promisiuni ca primeste cateva procente nu sunt atat de atragatoare.
Plus ca la varsta aia probabil toti am avut idei de milioane dar nu stiu cati au avut succes, cel putin eu din toti oamenii de aici cunosc doar unul.

8 Likes