Dilema in legatura cu facultatea

Buna! Este nevoie de notiuni atat de complexe de matematica in programare ? Am mari dificultati in legatura cu diverse notiuni de algebra liniara / geometrie analitica ( care oarecum coinicid ). Sunt student anul 1 si adesea ma confrunt cu ideea de a ma lasa de facultate din cauza programului foarte obositor (aproape 12h zilnic) + ca nu simt deloc evolutie. Specific ca sunt student la o facultate de matematica, in ideea ca nu am putut intra la informatica si am zis ca voi urma matematica-informatica, pentru ca si matematica e un skill folositor in IT, in special geometria. Ma asteptam cumva sa fie o tranzitie lina de la materia de liceu spre chesituni mai avansate, si sa suplimentez eu cu ceva informatica. Ma gandesc la anul sa incerc o alta facultate, as dori ceva mai axat pe informatica, nu matematica criptica.Multumesc mult si va rog sa ma intelegeti, sunt foarte deprimat si nu stiu ce sa fac, asa ca astept sfatul unor persoane ce stiu care-i treaba in acest domeniu.

Depinde de ‘programare’.
In multe domenii, ai nevoie.

PS Algebra liniara & geometria analitica ce se studiaza prin anul I sunt banalitati.

2 Likes

Inseamna ca problema e la mine, sau altfel nu inteleg. Sunt extrem de multe notiuni despre inele si corpuri care mi se fac extrem de abstracte…

Da, e nevoie, in cel mai rau caz doar te invata sa inveti si sa gandesti, in cel mai bun chiar o sa programezi ceva serios si o sa te apuci sa iti frunzaresti cursurile si cartile din facultate, eu am facut informatica la facultatea de mate-info, n-o sa mint sa zic ca a fost usoara matematica (desi nici grea nu as putea zice ca a fost, din punctul meu de vedere), dar daca esti putin serios e imposibil sa nu le iei.

Cel mai tragic este ca acum o sa ti se para niste mizerii, n-o sa te preocupe, n-o sa incerci sa intelegi la ce se pot folosi, iar cand o sa afli cat de utile ar fi fost o sa fie cam tarziu si o sa fie extreeeem de greu sa le inveti singur din nou.

2 Likes