Dinamica junior-senior

Daca si 10% din oamenii care termina aceste cursuri de IT intra in industrie atunci suntem cu totii mai castigati.

Ok, ca poate ca e multa “bisnita” la mijloc si multi oameni care nu stiu cu ce se mananca se ard. Dar multi se ard si la universitati de profil; afla ca defapt “Mate-info” se citeste “Mate minus info” si pica din primii ani (bani pierduti, timp pierdut, etc).

Mie unul mi-e indiferent unde si-a capatat persoana pe care o angajez skill-urile atat timp cat le are ai sunt relevante pentru mine ca si angajator. Chiar si statul ofera acum reconversii profesionale si e absolut normal ca sa ai un workforce pregatit.

Acum ceva timp a fost si un curs gratis de la un site de joburi autohton postat pe aici. Acela era gratis si tot a primit mult hate.

Mi-e sa nu fie un hate mai mult din frica. Frica ca vine un fost vanzator la mega si iti face competitie. O las fix asa.

10 Likes

de fapt ce am observat eu ca povara cade pe angajatii mai seniori, sa ii invete, adica se angajeaza mai ieftin fara cunostinte si experienta, si se asteapta ca sa fie invatati, nu conteaza ca angajatii existenti au si treaba lor de facut, sau ca ajung burned out, sau ca bug-urile si issue-uri trebuie rezolvate tot de ei.

Tie iti e indiferent pt ca stresul cade pe altii care trebuie sa faca code review, sa repare bug-urile, etc.

2 Likes

Surprise, eu fac si code review si mai si repar buguri. Ba chiar, ma implic foarte mult in procesul de inductie al unui nou angajat ca sa poata sa intre in paine cat mai repede. Si nu, nu se angajeaza ieftin si fara cunostinte peste tot; daca se face asta atunci este un defect la procesul de angajare.

Nu e normal ca juniorii sa invete de la cei mai seniori? Eu unul nu am intalnit seniori pana acum care nu vor sa-i ajute pe cei mai juniori. Mie mi se pare normal, dar sa vedem frica ta: