Esti un programator bun?

Fii sincer cu tine, cum ai scrie intr-un jurnal.
Cu ce te mandresti, ce greseli faci, ce te scoate in fata, ce te trage in jos?

4 Likes

sunt lenes. in general asta ma ajuta dar sunt si momente in care lenea nu functioneaza.

1 Like

Nu imi place codul scris ieri, imi place cel de azi si zambesc in sinea mea la ce cod super o sa scriu maine.

Astfel in trecut am fost un programator rau, azi sunt bun si maine rup!

O problema: imi place sa lucrez la mai multe chestii deodata.

4 Likes

Eu consider ca nu te poti numi singur “programator bun”, “senior developer” si asa mai departe. Titulaturile astea iti sunt date de colegii alaturi de care dezvolti (inclusiv team leaderi, upper management s.a.m.d) pe parcursul carierei tale profesionale.

Asa ca nu, nu sunt un programator bun, sunt doar un programator. Daca vreti atribute la substantivul asta, ask my peers.

7 Likes

Am intrebat dintr-o perspectiva non tehnica, nu daca te consideri la un nivel superior, ci daca esti tu multumit de tine, de evolutia ta, de cai pe care le-ai urmat, daca iti place ce ai ajuns sa faci si simti ca e pentru tine. E mai mult “filosofica” discutia decat tehnica.

Eu regret ca sunt lenes si evoluez greu. Poate am 1-2 luni in care asimilez o cantitate importanta de informatie, urmata de poate 1 an de pauza. Si nici nu prea imi mai place ce fac.

3 Likes

(Inca) ma consider o persoana pasionata si asta ma tine in priza sa citesc chestii noi, sa le pun in practica, sa busesc chestii, sa le refac mai bine.
Ma consider bun prin simplul fapt ca nu mai am nicio emotie in fata unui blank screen sau a bazelor de date de ordinul GB si ca planuiesc totul mai bine inainte de munca efectiva.

2 Likes

Ma consider un programator bun in principal pentru ca:
b) am capatat suficienta experienta cat sa scriu cod care e reasonably unbuggy (sic), pentru ca sunt constienta de edge cases/breaking points/cam ce anume poate merge prost in varii situatii;