F.lux beta for Windows

Dincolo de o nouă interfață - la fel de neintuitivă - are și opțiunea de a ajusta temperatura ecranului în afara orelor predefinite (alt+shift+pgUp/pgDown).

4 Likes

Cred că vor trebui să se concentreze pe Windows că e singurul OS unde sunt relevanți.

Pe mac/OS X deja au introdus opțiunea “Night Shift” care face același lucru (release notes). Pe Android funcționează doar pe telefoanele cu root și iOS are ceva asemănător nativ.

1 Like

Unul din lucrurile noi aduse de Creator Update în Windows 10 este… Night Light :slight_smile:

Doar că e foarte sărac în opțiuni, trecerea se face în câteva secunde (iar dimineața e o experiență oribilă), ecranele capătă o nuanță verzuie. Din câte văd în poze, nici Night Shift nu pare extrem de generos în opțiuni…

1 Like

It’s actually better - both on iOS/macOS - no more weird bugs, simpler settings.

si da f.lux chiar si pe Windows este buggy as fuck.

are fix the same options as pe windows. but hell, if e on mac then e exact ce trebuie. pe windows e poor.

@iamntz, n-am vazut nici o nuanta verzuie. la fel ca si flux, doar un galben obositor.

oricum il consider doar o gaselnita.

1 Like

Cea mai buna romgleză :slight_smile:

7 Likes

Shit, is this how I sound when someone reads me? It did make me cringe. **reconsidering life goals et al**

“Night light” vine si pe linux in gnome 3.24 :))
Pe android eu am functia asta nativ. (OnePlus Two, OxygenOS 3.5.6) :stuck_out_tongue:
Am testat Night light din Windows 10 si nu prea imi place, face tranzitia instant, imi place sa dureze ceva tranzitia. Folosesc f.lux de cateva luni si raman cu el :slight_smile:

Sunt curios de o chestie. Update pe subiectul:

F.lux sau alte alternative software VS hardware, adica ochelari de protectie.
Aveti pareri, experiente ?
Ma gandesc sa imi iau o pereche de pe pcgarage.