Facultate + job

Va salut, sunt student in anul I la Facultatea de Stiinte Aplicate din cadrul UPB. Luni incep munca, ca si game tester la EA, programul de lucru fiind 18:30-02:00. O luna de zile nu am stres, apuc un salariu intreg, dar cand incepe facultatea pot face fata? Stiu ca primii 2 ani de la Poli sunt grei, de aceea va cer o parere.

Eu zic să cauți alt job, cu jumătate de normă

Eu n-am facut job in timpul facultatii, si acum am probleme cand am terminat facultatea.
Ma intreaba aveti experienta, ati m-ai lucrat in alta aparte, recomandare aveti. Mai bine jobul, dupa parearea mea.

1 Like

Iar ajungem la discuții despre importanța studiilor :slight_smile:

Dacă ai de gând să faci tipul ăsta de job până la pensie, da, mai bine job-ul. Altfel…

Mai multi colegi de ai meu au fost testeri la ea
Este un job care iti mai aduce ceva bani de buzunar. In plus, este tura de noapte. Ce te faci daca ai cursuri pana la 8 ?
Se suprapune si teoretic trebuie sa recuperezi orele.

Personal in primii 2 ani de facultate nu as recomanda angajarea. Este o perioada de explorare si descoperire a ceea ce vrei sa faci mai departe. Oricum in anul 3 va trebui sa faci practica ceea ce se va traduce prin angajare (internship, iar apoi mai departe)

2 Likes

Daca nu ai nevoie neaparat de banii respectivi nu recomand sa lucrezi din primii ani de facultate.

Mai bine faci un internship inainte de ultimul an si te angajezi, asta pentru ca o sa fie foarte greu dupa ce termini si ai 0 experienta.

Fii pragmatic, pastreaza jobul asta 1-2-3 luni timp in care iti cauti altceva mai lejer, un internship, un part-time, o sa ai nevoie si de bani. Cand vei fi intrebat de ce pleci de la EA vei spune ca nu faci fata si la job si la facultate, eventual daca te descurci bine la EA poate iti gasesc ei ceva part-time in companie.