Facultatea pentru domeniul IT. Relevanta?

Salutare si la multi ani!
Sunt student anul I la matematica. Am ales aceasta facultate in ideea in care am considerat ca matematica este destul de necesara in IT, daca doresti sa lucrezi pe anumite chestiuni mai low-level, care m-ar putea atrage pe viitor, asa ca am plecat de la aceasta premisa ambitioasa, dar se pare ca m-am cam ratacit.