Feedback proiect Accordio

Salutare, am un proiect personal la care am lucrat în ultima vreme ( sincer, l-am făcut pentru că nu găseam nicăieri o soluție de realizare contracte ”automată” și de gestionare a acestora. Și ușor ușor am tot dezvoltat funcționalități) și aș avea nevoie de un feedback. Acum e la nivelul unui MVP, eu personal îl folosesc și sunt mulțumit de el :joy:

https://accordio.eu/

Pentru logare, aveți două variante:
Vă puteți crea un cont personalizat.
Folosiți datele demo:

Email: [email protected]
Parolă: 123456789

Mulțumesc

5 Likes

arata bine / util, dar ar mai fi de acoperit 2 puncte importante (dpmdv):

  • version control (am vazut ca are un istoric al actiunilor, dar nu am vazut sa fie si un istoric al continutului modificat)
  • interactiune cu clientul: sa pot trimite direct un mail cu documentul si mai ales sa preiau feedback (sub forma de comentarii / modificari propuse / ceva in sensul asta)

nu ma duc spre facturare / urmarire plati pentru ca deja poate fi alt proiect in sine, dar daca se poate (macar cu integrarea unui tert) ar fi clar de folos.

1 Like

Mulțumesc pentru feedback, nu am activat cele 2 funcționalități despre care vorbești, pentru ca încă lucrez la ele.

Spre exemplu la partea de transmitere document pe mail, voiam sa implementez o logica de conectare a mailului personal/firma si sa se trimita prin mailul ala.

Iar la partea de comentarii/feedback client, CKeditor are lucrurile astea implementate (m am gandit sa nu inventez eu roata), dar sunt disponibile in versiunea platita.

La partea de facturare m am gandit si eu la o integrare cu un tert, acum cu e factura mi se pare inutil sa creez inca un sistem de facturare, cand ecista altele testate si functionale.

Later edit: Pentru versiuni, din pagina de contracte, la actiuni exista un buton de raport si in pagina raport contract, ultima parte de jos, e o lista a versiunilor

Foarte misto, felicitari!

pentru nice to have:

  • Gaseste o modalitate de management al registrului de intrari-iesiri. In practica, in registre se lasa spatiu pentru antedatare. Eventual poate lasi libera editarea datei si dupa submit. (sunt multe scenarii din practica…)
  • La moneda serviciilor sa lasi o flexibilitate pentru cursul valutar. Sunt firme care merg cu un curs stabilit arbitrar, eventual combinatii de BNR + x% sau cursuri specifice al bancilor. (probabil aici trebuie explorat mai mult)
1 Like

Mulțumesc mult!

Sincer, de primul punct m-am lovit și eu :rofl:
O să țin cont de punctul al doilea, nici nu mi-a trecut prin cap :smiley:

1 Like

Nu am apucat sa butonez dar atat site-ul in sine cat si ui-ul applicatie arata foarte consistent. Daca pot intreba ce stack de frontend ai folosit!?

Pentru frontend am folosit tailwind css, iar backend ul e laravel

Edit: Proiectul e Laravel + Vite (stilizarea e cu tailwind si flowbite admin pentru dashboard)

1 Like

La cautarea de CUI, cand adaugi o firma, ai expusa cheia de API catre serviciul extern. ( infocui.ro )

2 Likes

ups… multumesc :smiley: