Freelancer sau internship afara

Buna ziua!
Sunt un student in absolvent de anul 1 de facultate de profil aproximativ si ma intrebam acuma ce sa fac mai departe, in ideea in care nu vreau sa treaca inca 3 ani pe langa mine si chiar vreau sa realizez ceva, putin cate putin.
Ideea este ca m-a luat si pe mine febra cu internshipurile la companiile aceste marii de prin afara si nu prea stiu cum sa procedeez in ideea ca: da stiu ca nu voi ajunge un developer expert peste noapte si lucrurile necesita timp dar nici nu stiu in ce directie sa o iau si anume: ma gandeam sa incerc sa aplic la ceva internship la firmele acestea mari numai ca nu stiu cat de realist este chiar sa prind un job acolo ( am 2 internshipuri la portofoliu si ceva mici proiecte) dar firmele acestea cer sa ai o cunoastere foarte buna a structurilor de date si algoritmilor ceea ce nu e rau dar necesita timp dar intradevar iti ofera alte oportunitati un loc de munca acolo.
Ideea este ca si in liceu faceam structuri de date si algoritmi dar nu am excelat, nu am fost copilul ala foarte bun,eram poate putin peste medie pentru ca imi placea dar nu pot sa zic ca am excelat ca am fost extrem de bun ca veneam cu solutii foarte repede si eficient ( poate o fi si ca nu lucram decat ce primeam tema) da ce e drept e ca imi placea si oarecum cred ca si asta a contribuit la faptul ca prindeam foarte repede conceptele dar ma tem ca investitia mea in a excela la a face probleme cu liste liniare simplu inlantuite si alte chestiuni de genul acesta sa nu fie facuta degeaba.
Pe de alta parte ma gandeam sa renunt la visurile mele marete si timpul in care faceam 200 de probleme de pe leetcode,hackerranck , divforces sa il umplu cu proiecte de nodejs, reactnative, vuejs angular ( pe partea asta tind ) dar tot nu stiu ce sa fac.
Acuma va cer si dumneavoastra un sfat ca nu stiu cu ce se manaca asa bine piata, si oarecum vreau sa iau o directie dar nu stiu unde sa ma indrept si mi-as dori sa imi investesc timpul eficient.