Am avut mai multe demersuri de facut cu Asociatia de Locatari unde stau si am avut nevoie de niste cereri catre diferite institutii de ale Statului. Unu pe doi, aveam nevoie de un generator de PDF-uri unde sa bag datele si sa iasa PDF-ul sa-l scot la imprimanta sa-l semnez.
buna ideea dar fara “mura-n gura”, adica textul cererii deja scris, mi-e greu sa cred ca sta cineva sa scrie undeva online cand ar putea in office/drive
te poti folosi de chatgpt pentru cele mai comune template-uri si in felul asta le poti si optimiza SEO incat sa le gaseasca oamenii cu “model cerere X”
nu pot edita textul final inainte de print (poate vreau sa adaug ceva detaliu suplimentar gen nationalitate sau functia langa semnatura)
nu imi pot salva datele (cum sunt salvate adresele cand comand online) pentru refelosire ulterioara.
si asta vine in “competitie” cu google docs sau office online (sau chiar offline) unde dupa ce ai scris prima cerere poti folosi “duplicate / save as” si de acolo procesul e mai flexibil si mai simplu decat la tine.