Incepator FrontEnd Developer

(CosminM) #1

Salut,

O intrebare as avea si eu va rog pe forum,sunt nou prin zona.
Sunt incepator pe partea de FrontEnd,as dori sa lucrez in urmatoarea perioada in acest
domeniu,in special daca se poate in Constanta la nivel remote national/international sau
direct la o firma din judet.
Deocamdata inca lucrez la propriul portofoliu si inca incerc sa mai prind cate ceva fie Jquery/Bootstrap,fie vreun framework cum ar fi Angular 2+.
Ce ma sfatuiti sa fac mai intai experianta 1/2 ani in Bucuresti(de unde sunt acum) sau sa
aplic direct la firme care angajeaza remote(care nu stiu daca ma angajeaza fara experienta in domeniu)
O alta intrebare ar fi daca in Constanta sunt firme care angajeaza juniori programatori pentru FrontEnd?
(de mentionat faptul ca am lucrat 9 ani de zile in automotive si doresc sa fac reconversie
profesionala pentru a lucra direct in C-ta,fie remote fie la vreo firma).

Va multumesc

In automotive ce ai lucrat mai exact?

(CosminM) #3

Salut, pai diverse, dacă te interesează putem discuta Ć®n privat, sa Ć®nțeleg
că Ć®mi puteți da un sfat?

Pe miercuri, 16 mai 2018, runcmd noreply@devforum.ro a scris:

Pai intrebarea mea a venit din cauza ca totusi, in automotive inca se plateste bine. Fata de ā€œjuniorā€ front-end development - aici cred ca trebuie sa ai si putin noroc la angajare, iar banii de inceput nu cred ca sunt cei mai grozavi.

Automotive in Romania, luand o fabrica random sa zicem producatoare de piese poate incepe cu procesul de turnare - slefuire - prelucrare cnc - vopsire/galvanizare si se poate termina cu asamblare/lipire, respectiv partea de logistica. Aici la fiecare proces adaugi un departament de calitate, ingineri, tehnicieni si operatori. Care din acele ā€œdiverseā€ se potriveste cu ce am exemplificat?