Inceputul carierei in programare

Bun. Sunt un elev la mate-info , clasa a-12-a si bineinteles ca vreau sa dau la o facultate de informatica , dar problema este ca inca am o groaza de nelamuriri si nu stiu pe ce drum sa o apuc . In domeniul it vad ca sunt o groaza de specializari, tot ce am facut eu pana acuma este sa termin un curs la udacity de front-end web development si ce am mai invatat algoritmi si c++ pe la scoala dar problema este ca nu stiu ce sa fac mai departe, nu stiu pe ce sa ma axez.
Adica vreau ca anii in care voi fi student sa fie productivi, nu sa ma schimb de pe o chestie pe alta=)))
Bun, si acuma vin cateva intrebari:

  1. Variaza salariile in it in functie de limbajul pe care il stii(spre exemplu poate fi platit unul care stie c# mai bine decat unul care stie java??)
  2. este mai ok sa lucrezi pe pozitia de inginer soft(cum descriu multe site-uri de angajare)
    decat sa fi simplu developer??
  3. voi cum ati ales pe ce tehnologie sa lucrati??
  4. se merita sa ma apuc de machine learning? Adica care e faza: am vazut ca sunt extrem de multe locuri de munca prin strainatate dar in la mine in oras sunt vreo 2 si acolo iti cere experienta vreo 8-9 ani =))) ma tenta totusi ce ziceau astia pe la tesla , am vazut si niste internshipuri pe machine learning dar nu stiu daca sa ma apuc sau nu =)))
  5. cum te angajezi ca entry level?? Adica peste tot vad la cerinte minim 2-3 ani si stau si ma intreb ce o sa fac eu dupa ce ies de pe bancile facultatii.
  6. se merita sa ma apuc de java si sa combin cu cunostiintele mele de front-end??
  7. ce parere aveti de pozitia de devops??
    SI ULTIMA
  8. SUNTETI/ATI FOST BUNI LA MATEMATICA???
    Ideea este ca mie imi place informatica, multe chestii le invat din placer dar la mate sunt
    mediu adica imi ia mult exercitiu ca sa ma formez si sa reusesc sa rezolv ceva.