Support-ul pe care îl primești în marketplace se rezumă la “descurcă-te singur”. Prin mesajele pe care ți le dau, ca și răspuns la tickete, doar te susțin în a te descurca singur. O știu din proprie experiență.
În fine. Câteva idei:
-
Ai zis că ai încercat cu 3 modele de call-uri. Din astea 3, la câte primești eroare ? La niciunul ? Datele trimise ar trebui să arate ca aici (chiar dacă trimiți datele unui singur produs): Problema implementare api emag
-
Ești 100% sigur că datele se trimit prin POST la https://marketplace.emag.ro/api-3/product_offer/product_offer/save ?
-
Încearcă să pornești un produs din platforma marketplace, asigură-te că e pornit și apoi oprește-l prin API folosind doar parametrii “id” și “status” (fără alți parametrii). Funcționează sau nu ?
-
Încearcă să pui preț 0 pentru un produs și vezi dacă primești eroare. Dacă din greșeală funcționează, dă-mi link-ul produsului să cumpăr și eu.
-
Încearcă să actualizezi datele unui produs folosind un ID pe care știi sigur că nu-l deții. Primești eroare sau nu ?
-
Nu cunosc limbaul pe care îl folosești, dar, încearcă ca dintr-un foc să extragi datele unui produs și să afișezi rezultatul, să actualizezi datele produsului (un singur detaliu - cum ar fi sale_price) și să afișezi rezultatul, și apoi să extragi din nou datele produsului și să afișezi. Deci, dintr-un foc 3 lucruri (3 call-uri). Ceva, ceva ?
-
Actualizează statusul unei comenzi prin API. Funcționează sau nu ?