Integrare MiniCRM cu mai multe platforme

Bună ziua,

sunt inginer proiectant, planific să folosesc un sitem CRM pentru activitatea de vanzare programe speciale pentru ingineri proiectanti de structuri.

  • optez pentru MiniCRM care are API (interfata si functii bune),
  • folosesc 2invoice.ro pentru facturare, are API (stie sa faca facturi bilingve),
  • pentru newslettere aș folosi Newsman, are API (foarte simpatic, suport RO excelent, preț bun),
  • aș folosi Moodle pentru cursuri on-line (pot sa-mi creez o platforma proprie de vanzare cursuri de specialitate).

Aș dori următoarele:

  • Contacte / Leaduri / segmente / grupuri sincronizate MiniCRM–>Newsman–>Minicrm,
  • Moodle: sincronizare clienti, log achizitii spre MiniCRM (moodle are sistem invoicing, deci as putea rezolva aceasta parte separat de 2invoice),
  • optional - sincronizare date client din MiniCRM in 2invoice si upload suma si factura PDF spre MiniCRM.

Încă nu am achiziționat MiniCRM, și vreau să știu dacă este fezabilă acest plan și aproximativ ce costuri ar însemna. Dacă merită sau costul va ajunge la costul unui alt CRM scump dar personalizat pe nevoi, sau sa continui cu Excelul. :slight_smile:

Puteti recomanda alternative bune pentru e-learning (o serie complexă de video tutoriale) vandut pe alte platforme decat Moodle?

Vă multumesc pentru sfaturi.

https://teachable.com/ ?

Mersi, analizez :slight_smile: