Java SWT la locul de munca. Ce sa fac?

Va salut!
Sunt student in ultimul an la o facultate de AC.
Vara asta am inceput un internship pe java unde am folosit Spring boot, eu fiind interesat de framework-ul asta. Totul frumos, s-a terminat internship-ul si am primit oferta noua de la ei. Am fost bagat pe un proiect unde nu se foloseste Spring boot si nu-mi place deloc. Proiectul e vechi, dar nu asta ma deranjeaza, ci tehnologia folosita.
Folosesc SWT/JFace, Eclipse, dezvoltare de plugin-uri. Stiu ca e bine sa incerci de toate, ca poate-n cariera nu stii cu ce ajungi sa mai lucrezi, dar pur si simplu nu-mi place ce fac. Nu-mi place ca tehnologia e destul de veche, adica nu prea gasesc discutii pe tema asta, articole, cea mai recenta carte pe care am gasit-o, e din 2005.
Ma frustreaza cand ii aud pe ceilalti colegi de la internship care au ramas, ca folosesc Kafka, Docker, microservicii si alte subiecte pe care eu le studiez singur din placere. Culmea, Kafka, Docker, microservicii, spring etc le studiez acum la facultate si iar apare nemultumirea mea ca nu pot sa aplic ceea ce-mi place.
Tot ce fac acum e sa fac debug, sa-mi dau seama cum e implementata o functionalitate si sa dau copy paste pentru a implementa una asemanatoare :))
Acum, intrebarile: sunt eu prea pretentios? urmeaza sa mi se termine contractul si ma gandesc sa nu mai continui si sa ma focusez pe proiectele personale + facultate terminata(facultatea o termin si daca raman cu job-ul, sa nu se inteleaga gresit) si sa aplic din nou la vara la alte firme. Ar fi o miscare buna?
Am mai citit ca e importanta si experienta, daca as ramane aici, la vara as avea 1 an experienta, dar nu pe tehnologii mai cautate. Are vreo revelevanta la salariu? Adica ma gandesc ca daca la vara gasesc alt job, eu n-am nicio experienta cu spring boot si alte tehnologii in industrie si practic as lua-o de la 0, din punct de vedere al salariului.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc!