JavaScript tools for open-source project

Contextul e asa: sunt programator PHP, mi se intampla insa foarte des sa trebuiasca sa scriu si cod JavaScript si sa revin peste un utilitar facut de mine https://github.com/serbanghita/formToObject.js

Adica mai gasesc un case study, mai fac o modificare, mai scriu un test.

Cu toate astea, pe langa codul JavaScript propriu-zis, folosesc GruntJS (pentru build), Jasmine (pentru teste). Pentru ca sa-mi validez codul mai am in PHPStorm activate linterele.

Totusi simt ca trebuie sa mai existe si alte tool-uri care sa-mi faca viata mai usoara. Efectiv nu reusesc sa tin pasul cu ce se intampla in lumea JavaScript-ului :))

Am urmatoarele intrebari:

  1. Ati testat vreodata codul folosind Browserstack sau tool-uri asemanatoare? Daca aveti recomandari, shoot!
  2. Aveti pe undeva pe GitHub vreun exemplu de testare unitara cu qunit?
  3. Ce as putea sa mai automatizez din build-ul de GruntJS?

Momentan atat, revin cu intrebari daca mai am. 10x!

2 Likes

Crezi că-s diferite testele din Jasmin față de cele din qunit?

Nimeni nu poate! Deci nu trebuie să-ți faci griji :sunglasses:

Ce ai putea să mai automatizezi ar fi să integrezi și Travis în flow-ul tău.

Crezi că-s diferite testele din Jasmin față de cele din qunit?

Pai cu Jasmine am incercat un pic de BDD formToObject.js/test at master · serbanghita/formToObject.js · GitHub
Cu qunit vreau sa scriu numai unitar … Mie mi s-a parut un pic diferit approach-ul testelor …

Ce ai putea să mai automatizezi ar fi să integrezi și Travis7 în flow-ul tău.

Am deja TravisCI Travis CI - Test and Deploy with Confidence

Faza e ca sunt panicat mereu ca apar chestii noi, tool-uri, standarde, workflow-uri si ma intreb mereu daca fac ceva gresit.

BDD sau TDD reprezintă doar obiceiul de a scrie testele înaintea codului. Ce rămâne la urmă (cel puțin la ce ai pus tu aici), sunt fix teste unitare. (am o oarecare reținere însă vis-a-vis de html-ul din teste, dar asta e o altă discuție)