La ce salariu sa te astepti ca si Junior?

Salut, suntem in 2019 si cred ca ar trebui sa reactualizam informatia asta avand in vedere ca in RO nu avem site-uri mari cu privire la asta. La ce salariu ar trebui sa se astepte un intern/junior Software Developer fara experienta? Da am inteles multe raspunsuri de pe alte comunitati: depinde cat oferi, dar sunt sigur ca putem vorbi de o medie, cunostintele mele in programare le-as cataloga ca si bune(not great, not terrible) atat pe algoritmica cat si limbaj. Precizez ca sunt student deci vreau sa lucrez cu 4h ca sa-mi continui si studiile.

La 4h nu cred ca o sa gasesti, numai la 6.

Salariul o sa fie undeva pe la 2-3000 net. La inceput nu conteaza asa mult salariul. Valoreaza mult mai mult experienta pe CV. Poti ajunge la 4x suma de inceput in 3-4 ani daca pui mana pe tastatura si inveti

Stai in firma respectiva un an, invatand cat mai multe, si schimba pe 1000+ eur.

Ok dar, mi-ai spus unii ca e posibil sa te intrebe la interviu la ce salar te astepti? Cum si ce ar fi cel mai optim sa-i raspunzi?

“In jur de 2500 - 3000”

Ti-as zice sa cauti pe 6 ore. La 6 ore, sa ceri in jur de cat a zis @ionutdev este rezonabil. Companiile mai mari pot da acesta suma. Poti sa ai la facultate zile cand ai doar un laborator sai poti sa ai zile in care nu ai niciun curs sau lab. Vezi si cum vei avea orarul.

Salarile de pe acele site-uri nu reflecta tot timpul realitatea. Cel mai bine vezi la fata locului.

Si daca cumva ajungem la o intelegere de 4h cu angajatorul. Ar trebui sa cer pe undeva la 1500?

Probabil. Dar si eu am incercat 4h la mai multe firme, ca eram la facultate, si toate au zis ca 6 e minim.

6h e ok, eu nu as lua un junior pe 4 ore, deoarece simt ca nu as putea sa-l invat nimic in 4h (de ce sa-l tin ca pe un bibelou?). Si da, cam pe acolo este suma pentru 6h: 2500-3000 RON.

salar

tenor

7 Likes

De obicei iti zice angajatorul cat iti poate oferi, sau sunt frecvente cazurile in care te intreaba el cat ai astepta?