Market stages of a product

O descriere a stagiilor in care piata unui produs se poate afla:

1.) Raw Iron - esti tu cel care creeaza piata pentru produs, produsul are functiile de baza si usabilitatea inseamna ca produsul functioneaza, clienti sunt dispusi sa plateasca pentru suport iar development-ul inseamna fix-ing technical issues si delivery
2.) Checklist battle - se trece in stagiul 2 cand apar unul sau mai multe produse concurente pe piata, utilizatori vor cel mai bun set de functionalitati, iar usability inseamna sa aiba the right functionality, developers focus on adding features and fixing bugs.
3.) Productivity wars - utilizatorii de obicei decid trecerea in aceasta etapa, utilizatori vor sa isi faca treaba repede si bine, usabilitatea inseamna usor de invatat, rapid, puternic
4.) Transparency - firma intra in anonimat, pe client nu il mai interesaza cine face produsul ci sa fie cel mai ieftin, de obicei in aceasta etapa firma se concentreaza pe reducerea costurilor sau migrarea spre o noua piata.

Dea lungul istoriei produselor software au fost multe produse care nu au supravietuit atunci cand piata pentru produsul respectiv a trecut intr-o noua etapa.

Referinta:

4 Likes