Mizerii făcute de Groupon: GNOME

Sunt curios care a fost strategia celor de la Groupon: „facem tableta asta, îi spunem Gnome și sigur nu se prinde nimeni”?

http://www.gnome.org/groupon/

1 Like

Wow, foarte inteligenta strategia de marketing, o s-o tin minte. Produsul se adreseaza unei industrii care nu tine cont de moralitate sau open source, ci pret / valoare. Chiar daca in final vor ajunge sa faca rebranding, e inteligenta miscarea.

1 Like

se pare ca s-au razgandit:

UPDATE: After additional conversations with the open source
community and the Gnome Foundation, we have decided to abandon our
pending trademark applications for “Gnome.” We will choose a new name
for our product going forward.

via https://www.groupon.com/blog/cities/gnome-update

1 Like

Mie mi se pare că a fost așa cum a zis @navaru: o mișcare de marketing. Au avut parte de cele 5 minute de faimă, să vedem și unde duce toată treaba asta.

1 Like

Intentionat sau neintentionat (gnome=pitic) lovitura de marketing a fost excelenta. Nu e vorba de doar cateva “minute” de faima (de fapt cateva zile) ci de faptul ca milioane de oameni s-au interesat de tableta lor si care altfel n-ar fi facut-o, de exemplu noi. :wink:

1 Like

Deși am donat pentru Gnome la faza asta, nici măcar nu m-am obosit să văd ce rahat de tabletă scoate Groupon. Poate din cauză că nu văd motivul existenței lor în primul rând…

Eu cred că cele 5 minute de faimă (sau zile) au fost inutile și au dat naștere mai mult la antipatii.

1 Like

Am auzit ca acum vor sa o numeasca G.Nome
Numai mie mi se pare o idee si mai proasta dupa primul scandal?

Tableta POS are picior si chiar seamana cu un pitic (gnome) de aceea inclin sa cred ca initial a fost o coincidenta. In plus sunt produse total diferite cu public total diferit.