NeuroJS: A javascript deep learning and reinforcement learning library

4 Likes

Mi-a venit în minte ceva: acum se pot face servere de GTAV cu nodejs, ar fi genial un sistem împotriva modificării jocului care să se antreneze cu reinforcment learning pentru a bloca orice posibilitate de a utiliza coduri. Adică jocul s-ar uita la tot ce face jucătorul pe client (în CEF cu JS) și în funcție de ce face în totalitate în joc sistemul va recunoaște dacă omul trișează sau e ceva ce face un jucător normal. Cu destui jucători sunt sigur că s-ar putea antrena să detecteze 99% din modifcări sau jucători care încearcă să trișeze cu ceva fără rateuri, adică practic pui aproape un om în fața monitorului.
În plus e imposibil să modifici ce rulează în CEF din memorie, iar dacă se dezactivează CEF ești dat afară de pe server.

=> Un joc în care nu sunt codați ar putea fi profitabil… Dar nu știu cât de multe resurse ar necesita clasificarea.

Sunt și alte chestii faine care se pot face cu un sandbox gen GTAV + deep learning.

1 Like

Am cautat ceva pe net sa prezinte pe intelesul oricui reinforcement learning:

Am gasit si un curs desi eu in facultate nu am facut asa ceva doar Prolog:

http://labs.cs.upt.ro/labs/ia/html/bia4.htm