Cum vi se pare lucrul cu boost::asio pentru un junior dev?
Momentan am primit un proiect ce trebuie finalizat si nu e deloc documentat. Are o structura relativ ciudata. E cumva un nivel in plus de abstractizare asupra boost::asio. Din ce am vazut (un lucru contra intuitiv), prezinta clase abstracte si foloseste la un moment dat smart pointers care nu indica spre nimic (un fel de stadiu abandonat), template-ul lor folosind un tip de date din interiorul unei clase abstracte (care nu are metodele sale implementate nicaieri), avand cam accelasi nume + terminata tPtr (weird design), care e si ea inexistenta. De asemenea, pentru cei care au mai lucrat cu boost, programul nu prezinta niciun obiect io_service, iar partea de setup pt socket e cumva divizata in alte clase. Cam orice chestie prezinta un fisier NumeChestieAbs. Mi se pare un design foarte ciudat. Evident, nu pot partaja codul, dar voiam punctul vostru de vedere. Ma simt relativ depasit de situatie si eram curios daca sunt eu underskilled sau desing-ul asta e foarte ciudat.
Comunicarea server-client se realizeaza asincron.