Pot învăța doar de pe w3schools?

Salut. Sunt incepator si am si eu o intrebare pt. cei care au invatat de pe w3schools.com si au reusit sa devina programatori …

Luam orice limbaj de acolo, sa zicem javascript. Citesc tot continutul de pe w3schools legat de javascript, de la introducere pana la ultima lectie. Apoi il mai citesc inca o data pt. al intelege si mai bine (mereu intelegi mai bine a doua oara) …

Ok, acum am citit si memorat cam tot ce e scris pe w3schools legat de javascript. Intrebarea mea e la ce nivel sunt in momentul asta ? Pot fi capabil sa ma angajez pe limbajul respectiv in acel moment ? Sau mai e mult de munca ?

Sunt sigur ca w3schools ajuta, dar ca incepator nu stiu daca e suficient. Nu am experienta celui care deja a trecut prin procesul de invatare. Mersi pt. raspunsuri …

:sunglasses: Knowledge is power!!!..
:thinking: no no, my friend, knowledge is just potential power, you now have potential
:face_with_raised_eyebrow: what?!
:face_with_monocle: yes, now that you’ve acquired knowledge you have to apply it

Poti incepe sa aplici practic ce ai invatat implementand exemplele din https://javascript30.com

Dar ca si resursa de studiu / referinta pt. JavaScript recomand MDN - JavaScript. Cam orice tine legat de web, cand ai intrebari mai intai intri si cauti acolo documentatie.

https://jsfiddle.net – un playground online unde poti dezvolta usor exemplele de mai sus.

8 Likes

Poți citi cea mai tare carte despre tenis. Scrisă de Federer și Halep, supervizată de Williams. Te va face un tenisman bun? Puțin probabil :slight_smile:

Este fix ca în orice alt domeniu: faptul că știi teoria, nu te face bun în practică.

8 Likes

Iti recomand ca ceea ce citesti, sa si testezi.