Problema server

Salutare.

Sper ca am postat in sectiunea care trebuie.

Aproximativ acum 2 luni mi-am schimbat serverul de la romarg la xservers.

Coincidenta sau nu, exact in momentul migrarii s-au inchis si casele de pariuri, drept urmare traficul mi-a scazut cu peste 50 %.

Pe moment am crezut ca vina este inchiderea caselor de pariuri, insa zilnic primeam mesaje pe facebook/e-mail ca nu se incarca site-ul la toata lumea.

Am primit cateva ip-uri de la utilizatorii la care nu le mergea site-ul, iar raspunsul celor de la xservers a fost ca au fost probleme upstream, fibercut, etc.

Nu ma pricep absolut deloc in acest domeniu, insa as dori cumva sa pot verifica daca site-ul se incarca la toata lumea.

Imi puteti da ceva idei?

Site-ul este https://lotostats.ro

Cu restul nu te pot ajuta, dar la mine site-ul se incarca.

Cauta IP-urile primite in https://www.iplocation.net/ si vezi din ce retele sunt. Poate XSERVERS au pierderi de pachete cu anumite retele.

Roaga-i pe oamenii care ti-au scris sa dea in command promt:
ping -t lotostats.ro

Dupa ce il lasa sa mearga asa vreo 2 minute, sa dea Ctrl + C si sa vada daca este 0% loss sau este altceva.

Mai sunt si alte variante, dar te bag in ceata :slight_smile:

Multumesc de raspunsuri.

Tocmai ce am primit alt ip de la alt utilizator si l-am transmis la xservers.

Iar raspunsul lor este “IP-ul respectiv a fost gasit filtrat de echipamentele noastre din cauza generarii de trafic malitios catre reteaua noastra.”

Nu stiu ce sa zic. Problema este ca sunt sigur ca mai sunt si alti utilizatori cu problema asta si chiar nu le pot lua la toti ip-urile, pentru ca ori nu stiu sa mi-l dea, ori nu pot intra in contact cu mine.

Intreaba-i daca au posibilitatea ca sa nu mai filtreze traficul catre IP-ul pe care este serverul sau masina virtuala in care este gazduit site-ul. Sau schimba-i. Sau macar ameninta ca ii schimbi, ca atunci se mai schimba lucruri :slight_smile:

Le-am spus. Iar raspunsul lor “Putem sa va configuram o regula de accept pentru toate ip-urile dumneavoastra, insa este nevoie sa reveniti catre noi cu o cerere clara si cat mai exacta in acest sens.”

Adica sa le dau ip-urile? De unde? Ca nu pot afla ip-urile utilizatorilor.

Nu exista vreo varianta in care utilizatorii sa fie redirectionati catre alta pagina in caz ca ip-urile sunt blacklisted in sistemul lor?

de ce nu folosesti ceva mai de doamne ajuta?

Ca de exemplu?

digital ocean, aws lightsail, azure, google cloud

1 Like

Din ce au raspuns ei, nu au inteles ce le-ati zis. Au inteles ca blocheaza ip-urile dvs sau doar se fac ca nu inteleg.

Spuneti-le ca nu vreti deloc sa va fie filtrat traficul catre website dvs pentru ca greseste si va blocheaza useri si ca pierdeti bani pt ca a scazut traficul la jumate de cand v-ati mutat la ei. Ca urmare, o sa fiti nevoiti sa va cautati alt hosting.