Romcard plati recurente: Processing error. -17 Access denied

Cei care ati mai avut de-a face cu Romcard cred ca stiti ca sunt de un pic mai … altfel.

Au un mediu de test, dar testarea platilor automate recurente se poate face doar pe productie (!).

Implicit conturile de comerciantilor nu au activate platile automate. La plata automata sau recurenta comerciantul incaseaza ulterior/periodic bani de pe cardul clientului pe baza unui token. Similar cu PayPal Billing Agreements.

Am cerut activarea intrabandu-i daca are vreun efect secundar. Ne-au activat platile recurente si m-au asigurat ca nu are niciun efect secundar.

Efectul este ca nu mai putem incasa nimic.

Intre timp ei au plecat acasa. Vedem lamuriri cu ei maine. Dar pana atunci incercam sa mai rezolvam noi pe bâjbâite.

Avem ceva documentatie, care e incorecta pe alocuri. Prin teste si la nimereala ne-am prins ca (a) trebuie sa adaugam cei 2 noi parametri (RECUR_FREQ si RECUR_EXP) si daca e o plata obisnuita, fara recurenta. In documentatie apare grestia pozitia in stringul pe care se face hash (“Those fields will be included in all preauthorization messages right before P_SIGN.”). Am nimerit si asta adaugand filedurile (input hidden) la sfasitul formului.

Am ajuns la faza in care se valideaza hash-ul si se poate introduce card. Dar dupa introducerea cardului aveme eroarea:

Processing error. -17 Access denied

(pe care o generam dupa parmetrii din GET: ACTION=3, RC=-17

Ati implementat cumva plati recurente cu Romcard si stiti cum se poate rezolva eroarea?

UPDATE: mi-a raspuns Romcard la ticket la 18:30 (adica in afara programului lor) ca au dezactivat platile recurente ca sa putem incasa pana maine cand lamurim parte recurenta. De apreciat. :slight_smile:

(Noi cum avem support non-stop de vreo 8 sau 10 ani, asptarile noastre de la furnizorii nostri critici sunt de acelasi nivel :blush: )

1 Like

Salutare!

Am implementat acum ceva timp in urma modulul de plati prin Romcard (aveau 2 tipuri de conturi, nu mai retin cum se numesc: comerciant si / sau agent), pentru platforma Opencart.
Pot spune ca au fost cei mai dificili posibili dintre toti/toate firmele cu care am colaborat.
Pe langa faptul ca aveau o taxa de 1400 lei ptr. activare (se face un pv de receptie - in care scrie ca te-au ajutat cu implementarea - lucru total neadevarat), colaborarea a fost execrabila, scriam mail si raspundeau dupa 1,2 zile, telefonic, era de fiecare data un alt pusti, caruia trebuia sa-i explic de la capat, totul.
Nu am facut recurente insa tot asa “am reusit prin a bajbai” si gasi singur solutia.
Nu mai zic de backend-ul lor, o gluma proasta, parca era facut de un copil care abia invata html…
Cam asta am patit cu ei … nu as mai repeta-o, eu am reusit sa-mi activeze contul, dupa ce am sunat pe un alt tip, de pe la nu stiu ce banca, care a vorbit cu ei si apoi mi-au trimis pv-ul spre semnare…
Nu recomand, solutie alterantiva, folosesc libra pay, banutii ajung direct in cont.
Numai bine… si succes, daca crezi ca te pot ajuta cu ceva, scrie pe privat.

1 Like