Se merita sa renunt la facultate?

Salutare!
Sunt student la calculatoare in Brasov anul 2 si sunt pasionat de informatica dar de un timp ma tot bate gandul sa renunt la facultate si sa ma dedic full time sa fac programare ca la facultate nu fac cata programare as vrea eu si am vazut si oamenii care au reusit in it fara facultate.
Eu am mai facut front-end dev, am facut si un curs si am si cateva proiecte plus doua internshipuri unde la al doilea mi s-a spus ca am pontential si mi-au facut si o oferta ca dupa sa imi spuna ca nu ma pot accepta ca sunt prea tanar, ca daca eram anul 4 m-ar fi luat la un program de scholarsip.
Si chiar daca sa zicem ca nu ma angajez ma gandesc ca exista varianta de a te face freelancer unde nu stiu daca sta chiar sa iti ceara sa ai acel minunat " Bachelor degree in computer science or related field".
Bine acuma suna frumos ce zic aici dar as dori totusi si o parere inainte de a lua decizia asta.
Considerati ca ar fi o decizie buna?
Imi voi taia “aripile” daca iau o altfel de decizie?

Nu
Da-ti interesul sa o termini.
Invata sa ai mentalitate de invingator, nu de gluga de coceni(nu este niciun cuvant rau sau urat)

Si eu am avut restante, dar am luat examenele. Poti da studiezi individual si in timpul liber, activitati extra curiculare, job part time etc

6 Likes

da n-am restante =))

Crezi ca esti zmeu la 20 ani. Inchide ochii si, cand ii deschizi o sa ai 40ani si nu te mai angajeasa nimeni pe vorbe. Esti la Brasov, in RO, ar trebui sa termini facultatea fluierand. Fii smart cat pari.

3 Likes

Cu siguranta da chiar daca pe termen scurt nu pare.

3 Likes