Senior PHP Developer @ Zonga

3 Likes

Recomand Zonga, e o aplicatie semi decentă de a asculta muzică, iar procesul lor de development este de iterari rapide, nu le-a luat decat 4 ani pana cand au implementat o amărâtă de funcție de queue in aplicatia lor.

2 Likes

Da, da, și eu recomand! Cu mine au fost foarte prompți: anularea unui plan plătit s-a făcut imediat, adică într-o zi m-au taxat abonamentul pentru încă o lună, a doua zi am renunțat la reînnoirea lui, așa că mi-au făcut downgrade instant și am pierdut și luna pe care tocmai o plătisem.
Zuper! :poop:

de ce sunteti rai?

banuiesc ca e mult mai bine decat sa faci saituri pe wordpress.

1 Like

N-as baga mana in foc ca e “mult” mai bine :slight_smile: Cel putin din ce citesc mai sus.

Cred ca pentru toate astea au nevoie de un programator mai bun, si uite, cauta unu :laughing:
Sa nu fim “hate”, poate avem colegi pe forum ce vor sa lucreze la ei.

Good luck!

1 Like

Problema e ca te intrebi: daca asa isi trateaza clientii, cum isi trateaza angajatii? Si apoi vezi produsul, vezi cum a evoluat, si te intrebi cat de serios e environmentul.

Cazul meu a fost ca am platit abonament ca sa folosesc aplicatia de mobil si nu trecea la cantecul urmator, repeta mereu acelasi cantec si trebuia sa dai de mana next. Deschis ticket, stat 10 zile, scris pe Facebook. M-au luat pe mail, mi-au zis ca n-are cum sa nu mearga, Le-am facut video, m-au crezut, m-au rugat sa stau cu developer-ul sa ii testez build-urile pana a nimerit care era problema (care a durat ceva). Pana s-a rezolvat, trecusera 20 de zile din abonament. L-am mai folosit 10 zile si l-am inchis.

Nu mai am mail-ul sa vad daca a facut cineva de la Zonga vreun follow-up dupa ce a rezolvat dev-ul problema. Dar nu imi aduc aminte s-o fi facut, macar sa-mi multumeasca pentru efort.

Dupa fix 40 de zile mi-a raspuns cineva la ticket-ul initial sa ma intrebe daca mai am problema :).

2 Likes

Nu sunt rău, doar zic adevărul! :slight_smile:

Eu nu fac site-uri pe WP pentru că urăsc WP (dacă-s hater, atunci hater pân’ la capăt :grinning: ), dar cred că aș prefera să fac asta decât să lucrez la Zonga. Nu din cauza programatorilor sau tehnologiilor; ce-a enumerat Andrei acolo mi se pare chiar atrăgător (dacă nu zicea că-i Zonga îi dădeam și like).

Nu, n-aș lucra din cauza management-ului.
Dacă ce mi s-a întâmplat mie a fost:

  1. o decizie de afaceri, luată de management, n-aș vrea să lucrez pentru acest management.
  2. o decizie lăsată la latitudinea unui programator, care a implementat cum l-a dus capul, n-aș vrea să lucrez pentru un management care a lăsat această decizie la latitudinea unui programator.
3 Likes

experienta mea a fost in general buna. am testat aplicatia la inceput cand se ocupa Sergiu Biris personal de ea si feedback-ul meu a ajuns in mare parte in aplicatie.

e drept, n-am mai folosit de mult, dar nu cred ca poti trage concluzii definitive despre un loc de munca din contactul cu un produs al firmei…

Principalul produs al firmei (nu mă hazardez să zic unicul pentru că nu știu dacă mai au sau nu altele)! :slight_smile:

Tu ce recomandări ai da unei firme de hosting la care te duci, plătești abonamentul pe o lună apoi le zici că de luna viitoare nu mai ai nevoie iar ei îți iau banii și imediat îți închid și contul pentru că, deh, de luna viitoare renunți la noi așa că, …țeapă? Chiar dacă tu tocmai ai plătit pentru încă o lună?

Sau unui proprietar căruia tocmai i-ai plătit chiria în avans pentru luna ce urmează, l-ai anunțat că va fi ultima lună iar el te dă afară instantaneu pentru că de luna viitoare nu vrei să mai stai la el?

Înțeleg că astea-s relații furnizor / client, dar, cum zicea cineva mai sus, dacă așa își tratează clienții, nu pot decât să-mi imaginez cum sunt tratați angajații (pentru că eu nu sunt curios să aflu). :slight_smile:

3 Likes

fair enough.

Dupa cum ziceam in decembrie aici, eram in cautarea unei variante (site + app) de ascultare muzica. Am avut abonament gratuit pe zonga prin Vodafone, dar m-am convins ca nu este ceea ce caut. La sfarsitul lunii februarie, cand eram plecat din tara, am primit SMS ca mi se reinnoieste automat abonamentul zonga pentru 2.99 euro fara tva, daca vreau sa aflu mai multe detalii sa intru in sectiunea “Setari”, daca vreau dezactivarea serviciului, sa trimit STOP prin sms la 966. Sectiunea Setari, se numeste de fapt “Planul curent” sau “Plan actual”. Numarul 966 nu poate fi apelat din roaming. Acum am intrat iar in cont pentru a vedea ce se intampla si cred ca am primit iar abonament gratuit pentru o luna.

Acum observ “Pentru a dezactiva contul trebuie sa dezactivezi plata recurenta.”, dau click pe link-ul respectiv, imi apare un mesaj de confirmare, dau ok si nu se intampla nimic (pot repeta procesul…).

PS: poate pe langa developer ar fi nevoie si de un tester :smiley:

4 Likes

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.