SEO - experienta

Este cineva care lucreaza in SEO?

M-ar interesa ce experienta aveti si cam cu ce tipuri de proiecte / site-uri lucrati. Am diversi clienti care imi tot cer SEO si ma intereseaza daca se merita se le recomand persoane specializate pe SEO si as vrea sa le pot explica si ce fac mai exact.

IMHO, SEO is dead si intrat in putrefactie.
Dar… daca site-ul tau e unul haotic unde nu poti segmenta vizitatorii atunci da, ai mai avea nevoie de tactici de SEO
Ex ar fi site-urile ce traiesc din CPM. Turism, ziare, blog-uri, rahaturi din astea fara utilizatori fideli sau unde nu vinzi ceva direct

De multe ori chiar n-ai nevoie de SEO … spam-ul e super mega eficient. Cauta ceva de “camere de supraveghere” sau “CCTV” peste 60% din site-uri sunt ale aceleiasi firme. Nu foarte de demult era aproape de 90% :slightly_smiling:
Am numarat aproape 40 de domenii pana m-am plictisit

Daca tu iti stii exact nisa si stii tipul de utilizator, cel mai mare ROI il ai din AdWords

De ex la mine la facturare, vand abonamente. Nici nu mi-am batut capu cu SEO, am bagat vanzari directe.

2 Likes

In mare parte sunt deacord cu tine, totusi sunt curios ce fac cei care ofera SEO, am citit Google SEO Guide si m-am uitat peste cateva servicii pt. SEO, unele lucruri par interesante, acum vreau sa caut pe cineva care se ocupa cu asta.

E cam greu de zis exact ce face un SEO bun
In principiu pe langa best practices in pagina (html+css valid, schema.org, load-time, bla bla bla vezi google webmaster tools) ar trebui sa stie si sa poata oferi si partea de AdWords sau alte sisteme de advertising.

Grosul SEO, si daia zic ca e mort, aplica tehnici black-hat. Si ma rog, merge la noi, ca lu’ Goagăl nu-i pasa de zonele astea obscure ale internetului.

Un SEO bun, sa zicem… are un miros mai bine dezvoltat, o intuitie aparte venita din foarte foarte mult trial and error

1 Like

Un seo bun (cum il numeste @ct27stf) vine intr-o proportie covarsitoare din content si alegerea unor cuvinte cheie relevante. Pentru ca aceasta abordare e una cu bataie lunga, si nu o crestere artificiala. Detaliile depind destul de mult de client si de tipul de business, daca joaca pe o piata crowded dpdv al cuvintelor cheie atunci trebuiesc abordate si strategii conexe, ori asta difera de la proiect la proiect.

1 Like