Sfaturi pentru un incepator

Salutare!

Ma numesc Eugen. Am 28 de ani, sunt inginer constructor (nu mai profesez in domeniu) si de ceva timp ma “chinui” sa intru in breasla web developerilor. In ultimele luni am facut un curs de web development, care a costat destul de mult si de la care am avut asteptari mari - nu mi-a luat foarte mult timp ca sa ma dezumflu… Problema e ca, din nenumarate motive, trebuie sa ma angajez cat mai repede. Imi puteti spune, va rog, uitandu-va pe site-ul meu - http://jei.ro/, daca sunt angajabil ca junior frontend developer?

Din anunturile pe care le-am “scanat” in ultimele doua saptamani, pentru frontend cele mai cerute tehnologii/ frameworkuri sunt HTML5, CSS3, AngularJS, jQuery, Bootstrap/Foundation, Less/ SASS, React, REST / SOAP APIs, BackboneJS, Grunt/Gulp, AJAX, GIT/SVN, Photoshop, OOP, UX, MVxx… Ar trebui sa stiu toate astea ca sa ma angajez sau credeti ca pot reusi doar cu ce stiu pana acum?

Multumesc!

2 Likes

As incerca sa iti explic, insa nu cred ca pot formula un raspuns mai bun decat acesta:

TL;DR: Nu ai nevoie de toate, insa cu cat stii mai multe, cu atat mai bine.
Practic, daca stii HTML5, CSS3 si JS, pe restul le poti invata, daca exersezi suficient.

Ah, si pe langa FreeCodeCamp, simte-te liber sa cauti playlist-uri youtube.
Cateva exemple: 1, 2.

Si daca tot suntem la youtube, poate n-ar strica sa arunci un ochi si pe aceste videouri:
(Al doilea se aplica pentru tot ce presupune scrisul de cod sursa.)


Apropo, mie asa-mi arata site-ul tau, pe Maxthon (imaginea este mai jos). Poate ar fi o idee buna sa setezi dimensiunea imaginii din CSS, si/sau div-ul cu imaginea sa aiba un background anume (poate fi si alb, sau o imagine de blank), care sa nu se mai strice design-ul.

1 Like

Salut Eugen!

Parerile mele, ca de obicei, nu or sa fie impartasite de majoritate, asa ca keep that in mind.