SRL fara activitate la sediu

Salut,
Am un SRL fara activitate la sediu, am autorizate CAEN-uri (6311 si altele) doar la terti si in afara sediilor.
Eu facturez doar catre Google Irlanda (Adsense), aveti idee daca procedez corect? Ar trebui sa am activitate si la sediu sau punct de lucru? Voi cum procedati?
Multumesc.

salut,
Daca nu ai activitate la sediu de ce iti trebuie sediu ?
Daca ai un birou cu angajati e clar ca ai un fel de sediu, daca nu, nu.

Sediu social trebuie sa ai ca SRL. Întrebarea era, dacă nu ai autorizată nici o activitate la sediu, poți desfășura legal activitatea menționata.
Este considerată activitate la terți sau in afara sediilor?

Trebuie sa autorizezi activitatile la capitolul doar la terti si in afara sediilor (la activitati autorizate la sediu scrii ca declar pe propria raspundere ca nu se desfasoara nici o activitate), in afara de asta nu stiu sa existe ceva, nu inteleg de unde vine intrebarea.

Ai sediu si nu ai declarat activitatea sau nu ai sediu cu activitate si ai declarat, autorizat activitatea (CAEN-ul) la activitati in afara sediului ?

Apeleaza la un avocat/o firma specializata daca ai nevoie de sfat profesional, dar daca nu ai activitate la sediul social (apartamentul personal nu se pune) si ai autorizat activitatea nu ai nici un motiv sa te temi. Daca ai scris activitatea la activitate la sediu social si nu il faci acolo iarasi nu e o problema dar iti trebuie semnatura de la vecini. (exceptie daca e alt punct de lucru fizic)

Unele CAEN-uri necesita un spatiu de lucru cu autorizatii, CAEN-ul pe care l-ai pus daca n-are o cerinta de genul inseamna ca poti sa faci ce vrei.

Am inteles. Multumesc.
Am autorizate toate CAEN-urile la terti si in afara sediilor (toate sunt in sfera IT si activitati ale agentiilor de publicitate - am inteles ca ar trebui si acestea pentru a vinde reclama online).
Am declarat ca nu desfasor activitate la sediu.
Eu practic desfasor o singura activitate, vanzare de spatiu publicitate online catre un singur client, Google.
Voiam sa ma asigur ca nu ma trezec cu vre-un control care sa-mi ma ia la intrebari…unde desafasor eu activitatea cand clientul este in alta tara. Din cate am inteles de la contabil pentru serviciile prestate electronic nu prea au ce sa iti ceara, poti desfasura activitatea de oriunde. Sper sa fie corecta opinia lui… este certificat CECCAR si pare ca stie ce vorbeste. Dar pana la urma tot eu semnez si raspund.
In Romania avem o mare problema cu interpretarea si aplicarea legilor. Daca ai noroc si dai de vre-un “expert” ANAF care stie “bine” legea, te distrezi cativa ani prin instante, chiar daca ai dreptate.

Daca nu ai clienti din Romania, nu te atingi de TVA , nu ai angajati, nu ai sediu, nu ai peste un milion de euro si nu decontezi nimic nu vei avea niciodata un control din cate am inteles. Restul ce tine de ANAF e total digital, daca nu platesti/declari primesti automat amenda. (de asta se ocupa contabilul)