Structura foldere proiecte

Salut,

Sunt si eu putin curios cum va structurati folderele atunci cand aveti mai multe proiecte. De exemplu eu folosesc asa:

  2013 projects
        Client 01
            ~Backup
            Proiect 01
            Proiect 02
        Client 02
            ~Backup
            Proiect 03
  2014 projects
        Client 01
            ~Backup

Am deschis acest topic in speranta ca voi gasi o structura mai eficienta :smile:

1 Like

avand doar proiecte web, la mine structura arata asa:

numesite1/documentatie
numesite1/lucru
numesite1/backup

numesite2/documentatie
numesite2/lucru
numesite2/backup

unde numesite e numele proiectului la care voi lucra (daca am mai multe proiecte de la un client, automat vor avea domenii diferite deci nu se incurca)
in documentatie pun tot ce primesc/trimit de/la client ca sa le pot accesa cand am nevoie sau neclaritati legate de acel proiect
in lucru e efectiv codul proiectului
in backup sunt directoare (dupa data si ora) cu ce sa trimis la un moment dat la client sau cu ce exista pe server la client inainte de a pune eu varianta noua…

la unii mai am si directorul teste unde fac diferite teste pe scripturile la care lucrez inainte sa le implementez in directorul lucru sau sa le trimit la client.

nu le pun pe ani deoarece am clienti/proiecte la care lucrez mai multi ani la rand…
la proiectele inchise (la care stiu ca nu o sa mai lucrez) le arhivez si le bag in “proiecte inchise” ca sa nu mai ma incurce in lista de proiecte active :smile:

3 Likes