Dacă ești o persoană analitică, organizată, orientată spre detalii, flexibilă și comunicativă, ai fi cel mai potrivit om pentru noul rol de Technical Client Support Specialist.
Vei colabora îndeaproape atât cu echipa de asistență pentru a înțelege nevoile clienților cât și cu echipa de dezvoltare tehnică pentru a găsi cele mai bune soluții.
Rolul tău va bifa 2 aspecte foarte importante:
Expertiză în untilizarea și înțelegerea aplicației și a nevoilor clienților
Abilități crescurte de PostgreSQL
Ce ne-ar plăcea să bifezi tu?
Utilizare avansată a Microsoft Suite (Word, Excel și PowerPoint)
PostgreSQL - itermediar/avansat
Experiență cu Jira & Zendesk (preferabil)
Preferabil experiență cu procesul Hybrid SDLC (metodologie waterfall și agile)
Licențiat în Informatică sau arii relaționate
- Tipul Colaborare: B2B (PFA/SRL), full-time
- Remote sau on site (sediul companiei din RO e în Cluj);
- Aplică direct pe site-ul nostru aici sau scrie-i colegei mele, Victoria pe adresa: [email protected]