Technical Client Support Specialist wanted || full remote || B2B collab

Dacă ești o persoană analitică, organizată, orientată spre detalii, flexibilă și comunicativă, ai fi cel mai potrivit om pentru noul rol de Technical Client Support Specialist.

:handshake:Vei colabora îndeaproape atât cu echipa de asistență pentru a înțelege nevoile clienților cât și cu echipa de dezvoltare tehnică pentru a găsi cele mai bune soluții.

Rolul tău va bifa 2 aspecte foarte importante:
:white_check_mark:Expertiză în untilizarea și înțelegerea aplicației și a nevoilor clienților
:white_check_mark:Abilități crescurte de PostgreSQL

Ce ne-ar plăcea să bifezi tu?
:small_orange_diamond:Utilizare avansată a Microsoft Suite (Word, Excel și PowerPoint)
:small_orange_diamond:PostgreSQL - itermediar/avansat
:small_orange_diamond:Experiență cu Jira & Zendesk (preferabil)
:small_orange_diamond:Preferabil experiență cu procesul Hybrid SDLC (metodologie waterfall și agile)
:small_orange_diamond:Licențiat în Informatică sau arii relaționate

  • Tipul Colaborare: B2B (PFA/SRL), full-time
  • Remote sau on site (sediul companiei din RO e în Cluj);
  • Aplică direct pe site-ul nostru aici sau scrie-i colegei mele, Victoria pe adresa: [email protected]
1 Like

Acest subiect a fost închis automat după 30 de zile de la primul răspuns. Nu mai sunt permise răspunsuri noi.