The code I’m still ashamed of

One of the projects I was assigned to involved a drug that was targeted at women. The graphics and general style of the website made it clear that the client wanted to specifically target teenage girls. […]

The day of the dinner, shortly before leaving the office, a colleague emailed me a link to a news report online. It was about a young girl who had taken the drug I’d built the website for.

She had killed herself.

It turned out that among the main side effects of that drug were severe depression and suicidal thoughts.

Probabil poți scăpa de sentimentul de vină dacă adopți o atitudine de genul „urmam ordinele” sau „dacă nu făceam eu lucrarea o făcea altcineva”.

Voi aveți cod de care vă e rușine? Nu neapărat că e cod rău ci pentru că este mai… shady.

https://medium.freecodecamp.com/the-code-im-still-ashamed-of-e4c021dff55e#.57vi1kmsj

Discutabil. Codul este scris pentru oameni, deci cum arată este unul dintre cele mai importante lucruri. Altfel am scrie brainfuck fără nici o reținere…

Selecție naturală e atunci când alegi să faci ceva stupid. De exemplu, să te arunci într-un vulcan doar ca să vezi ce se întâmplă.

Depresia nu e chiar o alegere…

9 postări au fost mutate într-un nou subiect: Este depresia „selecție naturală”?

Da voi ati citit tot ce a scris tipul ala? Nici macar nu are legatura ce poveste el acolo cu mesajul pe care vrea sa-l transmita. Prea e tras de par.

Cod de care nu eram 100% satisfacut dar livrat se pune?

1 Like
2 Likes