Tricouri pentru programatori

Bună! Sunt o studentă pasionată de programare şi recent am căutat să îmi cumpăr nişte tricouri de geeks😂 pe care să le port când lucrez sau la cursurile online, dar nu am găsit. Încercând să mi le fac singură, am descoperit că procesul este tare complicat şi luuung. În ideea că nu sunt singura care vrea astfel de tricouri, m-am gândit să risc şi să fac un magazin online dedicat. Momentan sunt disponibile doar câteva modele pe care mi le-am dorit pentru mine, dar pot face orice model la comandă.

Este o idee la început de drum şi aş aprecia feedback-ul vostru :hugs:

6 Likes

transport gratuit pentru comezile de peste 256 Lei
costul pentru transport este de 2^4 Lei

Lovely! :smiley: :+1:


Este destul de posibil ca siglele să fie sub © / ®. Să nu fie probleme down the road.

3 Likes

Hai ca nu e chiar atat de dificil. Cand mai aveam imprimanta cu jet tipaream pe hartie de-aia ‘speciala’ si cu calcatorul iesea ceva acceptabil.

Tricouri cu Devforum poate :blush:

Poate te ajuta aceste link-uri legate de tos


Am vazut ca ar fi ceva copyright policy, daca au succes tricourile, o sa ma consult cu un avocat, deocamdata nu cred ca supar pe nimeni.

Haha, suna interesant ca DIY. Eu am optat pentru o varianta profesionala

Am citit ce mi-ai trimis din comentariul de pe facebook, multumesc !

dragut dar pret cam piperat (comparand cu https://nanana.ro de ex)
deasemenea ar fi util si o masuratoare in cm pentru fiecare marime

1 Like

Masuratorile o sa apara in curand pe site ! Cat despre pret, site-ul pe care mi l-ai trimis are preturi similare (excluzand reducerile, pe care noi momentan nu ni le permitem)

1 Like

Cat costa un tricou blank ? Cat costa sa-l imprimi ?

LE: am facut si eu acum ceva timp niste tricouri pentru o companie si m-a dus cam la 12 euro per tricou daca imprimam sub 5, si aproximativ 7 euro per tricou daca imprimam peste 20 tricouri.
Sumele sunt doar pentru imprimat, nu contin si pretul tricoului.