Twist - o noua aplicatie de comunicare pentru echipe

Vineri am primit un email de la fondatorul Todoist cu privire la o noua aplicatie pentru comunicarea in echipa - Twist

De asemenea am primit si 100 $ credit la inregistrare

Hi Ionut,
When I started working on Todoist in 2007, I never could have imagined what it would turn into… To date, the app has helped nearly 15 million people complete over 915 million tasks, and the team behind it has grown from just me in my college dorm room to 61 people from 27 different countries.
Like any evolving company, though, we experienced growing pains that caused us to stop and reflect on our values. To keep scaling Todoist with people scattered across the globe, we needed a calmer way to communicate. A tool that would give everyone an equal opportunity to contribute regardless of time zone. Asynchronous rather than real-time.
This sparked our mission to build Twist, a new communication app that helps teams keep their conversations organized and accessible, whether they collaborate across the hall or across the world.
We’ve been humbled and motivated to see Twist resonate – 80,000+ people have signed up since we launched in June of 2017.
As an early supporter of Todoist, I’d like to personally invite you to use this link to receive a $100 credit when you sign up for Twist:
https://twistapp.com/invited?couponp=3J5FZE0WJGSV1EMW
I hope you join us on this journey towards more mindful teamwork :rocket:
All the best,
Amir Salihefendic
CEO & Founder of Doist
@amix3k

Eu nu am ce da fac cu acesta aplicatie(la serviciu folosim Slack si Teams). Poate va place aplicatia !

O duminica frumoasa ! :slight_smile:


Pare ca se va pune ploaia !

A auzit cineva de aplicatie pana acum ?

1 Like

Slack e un dezastru de aplicatie, cel putin in opinia mea. De ce ? Ai paid history si trebuie sa platesti sa vezi ce ti-a zis colegul sau sa il deranjezi o ora sa iti caute ce ti-a trimis si daca ai noroc il are salvat undeva. (daca iti amintesti macar cine ti-a trimis ca nu poti face search)

La fel si astia, au bagat history-ul la paid features. Sa arda in iad, astea sunt aplicatii scrise de oameni nebuni, discord si telegram sunt singurele aplicatii de chat normale care au history gratuit.

M-am uitat putin mai atent la Twist, Gmail face exact acelasi lucruri daca stii sa trimiti un email cum trebuie.

1 Like

Yep, am citit despre ea acum ceva timp. Imi place ca spre deosebire de Slack nu vezi cand o anumita persoana este online sau nu si, in acest fel, nu astepti un rapuns imediat. Pentru mine asta e un mare plus.

Te referi la situație în planul lor gratis nu?

Da, nu o sa dau 8$+TVA lunar ca sa am history. In plus fiecare mesaj pe care il trimiti poate fi vazut de admini.
Ca sa folosesti rational slack intr-o firma cu 50 de persoane ar trebui sa platesti 5000$ anual pentru un feature care ii costa 5 centi pe cei de la slack.

Mai nou sunt la moda solutiile de colaborare si code review in IDE. Gen IntelliJ are un sistem integrat, la fel si Atom sau VSCode nightly.

3 Likes

Sunt de acord la partea cu history. In canalul de “general” de pe Slack sunt peste 10 mii de mesaje si datorita faptului ca suntemp pe planul free, nu se pot vizualiza toate mesajele.

Pe Discord sunt pe cateva grupuri. Am instalat Telegram si mi-a placut. au inclusiv suport pt markdown syntax

Interesant acest lucru !

Bai sincer, e un raspuns dezamagitor. Am vazut ca tu ai mai postat idei de proiecte si side-gigs pe forum, si te vedeam mai intreprinzator asa. Asa ca ma asteptam sa fi mai receptiv la o companie care face un produs bun[1] si care cere niste bani pe serviciul asta.


E mult de dezpachetat din mesajul tau. Am sa ma iau de partea de pricing, nu de SaaS vs on-premise sau code review in IDE.

In primul rand, AFAIK, Slack costa 8$ ca produs. Au un plan gratis to get you hooked, dar nu e intentia sa-l folosesti pentru totdeauna asa. Ce limitari introduc e ca sa te indrume spre cel platit. E ca si cum te-ai plange ca un demo de joc are o singura misiune.[2]

In al doilea rand, o companie de 50 de angajati in IT, chiar si in Romania, se invarte pe la minim 1M$ venit anual. 5k$ e o chestie mica in buget comparat cu salarii, chirie de spatiu etc. Daca il iei anual e chiar 4k$ si daca mai obtii vre-o reducere de bulk buying poate sa fie si mai ieftin. In State si Europa de Vest, ne uitam la 5M$ si mai mult. Iar produsul in sine adauga o groaza de valoare - ai chat, video&voice, multe integrari etc. Un centru de comanda si integrator pentru comunicare ce nu poate fi inlocuit cu una-doua cu altceva - serviciul de alertari stie sa trimita mesaje pe Slack nu pe Zulip sau ce-o mai fi.

In al treilea rand, cat ii costa pe Slack sa ofere serviciul nu are importanta, decat in ideea ca vrei ca vendorul tau sa faca un profit ca sa mai existe Slack si in 10 ani. Pretul e decis more-or-less pe piata. Oricum nu-i costa 5 centi, decat poate stocarea mesajului in AWS. Daca te taxau atata, chiria, programatorii, sales folks etc. cine-i mai platea? Profitul de asemenea de unde se obtinea?

In final, daca era un produs gratis, traiau din reclame. Uite cam cum merge treaba cu tracking-ul pentru Facebook si Google si intreaba-te daca asta vrei sa fie directia in care merge industria? Opus, Netflix, HBO Go, Hulu - servicii contra cost au creat ceea se cheama peak tv. Cum ar arata peak software?


[1] Atentie - nu inseamna fara probleme sau care nu poate fi imbunatatit. Dar e un motiv pentru care Slack a devenit atat de de success si a fost integrat in companii “de jos in sus” si nu ca un enterprise sale.
[2] Mai exista demo-uri? Referintele mele din gaming sunt antice.

9 Likes

Care-i problema aici? In afara de faptul ca poate “nu-i frumos sa tragi cu ochiul”.

2 Likes

Privacy. Chiar si la munca trebuie sa ai dreptul sa nu fi spionat.

5 Likes

N-am zis sa nu ceara bani, dar 10$ lunar e o suma foarte mare pentru o aplicatie de chat. Oricine face business stie ca toate costurile mici se aduna, slack nu e neaparat obligatoriu ca sa iti poti face treaba.

La noi cel putin l-au ales si il foloseste o echipa ici pe colo, nici vorba de licenta. Problema e ca face mai multe probleme decat rezolva. Fisierele tot trebuie sa ti le pui pe Google Drive, conferintele tot trebuie sa le faci pe Hangouts.

Slack are un asshole business model.
Pe asta se bazeaza ei defapt, acel history. Ganditi-va ca intr-o echipa de 30-50 oameni se discuta o groaza pe slack. La o limita de ultimele 100 linii de conversatii poti rata discutiile anterioare foarte usor.
Asa ca ei ating un punct sensibil al omului:

  • Social pressure to keep up. Vrei nu vrei platesti ca sa nu ramai pe dinafara.
  • Odata ce s-a creat asta devine addictive si popular.
  • Odata ce e popular creste social pressure.

E un cerc vicios si echipele de 4-5 oameni nu au ce cauta in modelul lor de business. D-asta si $10/om . Intr-o companie mare e un cost mic.
Problema este ca incep sa-l foloseasca si cei care nu au nevoie de el cand exista alternative mai bune, dar hei, daca sarim de la framework la altul ca sa fim hip, de ce sa nu o facem si cu restul tool-urilor.

Si pe langa asta, Slack a ajuns unde e datorita reclamei mari. Fondatorul nu a fost un oarecare. El si impreuna cu echipa lui sunt defapt cei care au creat Flickr si l-au vandut. Cand se duce Stewart Butterfield la Techcrunch, Mashable sau The Verge e primit altfel decat un oarecare developer care a creat o aplicatie similara. Cam de lucrul asta se plangea defapt un competitor de-al lor.

1 Like

Care? Ai niște recomandări? :smiley:

Eu am descoperit Discord și până acum sunt mulțumit cu el. :slight_smile:

Dar dacă nu mă înșel există și ceva soluții self-hosted.

2 Likes

Discord sau Gitter.