Salutari baieti de curand am dat peste aceasta fermecatoare ramura a design-ului si tot ce pot spune e ca mi-a luat aerul. Imi doresc sa devin Ui/Ux designer,insa am niste mici nelamuriri.
In Romania e rentabil Ui/Ux Design-ul?
Daca vreau sa fac asta,ar trebui sa plec pe alte meleaguri? (Gen US)
Salariul e unul atractiv?
Cam cat de “grea” e munca asta? Necesita multe “resurse” (respectiv,e obositor?)
personal mi se pare cam incarcat primul layout de dupa login. Distanta dintre elemente sus-jos e mai mare decat distanta dintre elemente stanga-dreapta.
e mult de citit, studiat, A/B testing, inteles clienti, iar A/B testing.
Daca iti place, mult succes, dar sa nu te astepti ca o sa fie mai usor decat programarea. Recruiterii/managerii/alti designeri te vor judeca f.rapid din portofoliu si iti va lua mult timp sa construiesti unul cu lucrari f.bune si documentate.
Si ca sa ai lucrari bune si documentate, iti poti incerca norocul aici:
Are, problema nu sunt oamenii de pe UX.
UX se confrunta cu problema de a avea constant munca aprobata de superiori care nu sunt in bransa. Defapt nimic nou, valabil si pe dev.
ING incepuse bine cand au lansat homebank, dar apoi s-au intamplat acolo niste chestii pe care nu le pot divulga si oamenii si-au luat talpasita. Probabil inca mai sunt oameni buni, nu stiu situatia actuala.
Cand tu ca designer iei decizii pentru “pacient”, e ca la spitale. Problema e mai sus. Tu stii cum ar trebui sa fie corect, dar managementul e in alte ape.
Da, cel putin in perioada in care eram eu pe acolo am colaborat cu un ux pentru ca a trebuit din aplicatia noastra sa injectam niste ecrane in homebank si trebuia sa se pupe cu filosofia lor. E o functionalitate pe care multi o injura dar conform legislatiei trebuie sa o faci anual.
Filozofia ING este „hai să enervăm utilizatorii”: din ce îmi aduc aminte:
au avut pagina de log-in bușită vreo jumătate de an (nu puteai face auth dacă apăsai enter)
nu puteai face paste la IBAN (au rezolvat între timp)
completezi detalii de plată și schimbi beneficiarul plății? Detaliile dispar.
nu poți folosi un nume cu diacritice (ok, o fi vreo limitare interbancară, dar din punct de vedere UX ar putea să te întrebe un „hei, am găsit caractere invalide, vrei să le schimbăm cu unele valide?”)
nu folosesc ei diacritice. Decât uneori. În mailuri, uneori le folosesc pe alea turcești (sedilă în loc de virgulă)
până la versiunea actuală, nu știam care cont e care (diferența între ele era că unul era scris Ionut-bogdan celălalt Ionut-Bogdan ). Acum au pus „persoana” în selector. Probabil n-au vrut să creeze confuzie cu PFA, un termen obscur…
Esti tu client atipic, eu ii folosesc de mult timp si i-am molipsit si pe multi prieteni sa foloseasca ING si majoritatea sunt multumiti.
Da, aia cu diacritice e enervanta si ma enerveaza si pe mine.
Dar aia cu pagina de login probabil a fost o duda de la tine altfel se facea celula de urgenta.
Si nici pe asta de paste de iban nu mi-o amintesc ca problema.
Homebank a fost gandit ca app de PF, nu PJ. apoi s-au gandit sa o mix… si nu prea a iesit.
Ah acum am vazut din printscreen ca tu vb de desktop…
N-am intrat in viata mea pe desktop. Eu vb doar de mobile…