Website Articole Vestimentare (nelamuriri)

Salutare tuturor. Revin cu un topic destul de neobisnuit in ceea ce ma priveste. In ultima perioada am inceput sa achizitionez diverse articole vestimentare de pe internet si am observat ceva ciudat. Sa luam cazul urmator:

  • Caut o jacheta marimea S, insa pe website sunt doar celelalte marimi (L, XL, etc.) iar website-ul ofera posibilitatea de a te notifica in momentul in care aceasta este din nou disponibila.

  • In momentul in care marimea S devine disponibila sunt notificat prin intermediul unui mail cu redirectionare catre link-ul respectiv.

Aici incepe actiunea, am observat ca desii primesc diverse mail-uri cu articolele pe care eu doresc sa le achizitionez, ele NU mai sunt pe stoc.

Care ar fi solutia in acest caz? (tin sa mentionez ca am fost notificat de foarte multe ori si produsele nu mai sunt pe stoc in momentul primirii mail-ului pentru disponibilitatea produsului)

  • Exista ceva softuri care te notifica printre primii clienti?
  • Exista softuri care adauga direct comanda in cos si o rezerva?

Daca ma poate ajuta cineva sa rezolv aceasta dilema, as fi recunoscator.

Ai putea face/folosi un program care verifică zilnic sau la cîteva ore și te anunță dacă pagina cu respectivul produs are în stoc mărimea S.

În primul rând, despre ce site vorbești ? Un site obișnuit, care are haine care îți plac ? Încerc să înțeleg cum ai ajuns la concluzia că cineva printr-un soft cumpără produsele înainte să apuci tu să le vezi în stoc.

În general, nu poate exista un soft care să îți comande un produs de pe site-ul “x” în mod automat, decât dacă ai creat tu softul (și înțelegi foarte bine cum funcționează site-ul de pe care se va cumpăra) sau dacă site-ul a pus la dispoziție un soft care să facă asta, să le permită clienților să cumpere automat când există stoc.

În fine. Revenim.

Dacă consideri că te uiți pe site-ul respectiv la scurt timp după ce ai fost notificat și totuși nu mai e pe stoc, e posibil să fie o problemă cu site-ul cu pricina. Să trimită notificări aiurea. La fel de bine ar putea fi o strategie, ca să te întorci pe site-ul lor, poate vrei și altceva.

Dacă ți se întâmplă pe mai multe site-uri, atunci probabil că se cumpără înainte să apuci tu să le vezi în stoc. N-ar fi imposibil.

Soluția ar fi una singură, dar ar trebui să ai ceva cunoștințe de programare. Ai putea să faci un script care să ruleze frecvent și care să-ți citească mail-urile. Dacă mail-ul vine de la “[email protected]” (tu știi adresa), atunci extragi link-ul produsului din conținutul mail-ului și îl accesezi folosind CURL. Pui sursa paginii deoparte și o compari cu cea din momentul în care intri tu și vezi că nu mai e pe stoc.

În anumite condiții e posibil ca soluția de mai sus să nu funcționeze (adică dacă nu te lasă site-ul să faci asta). Există și alternative. Depinde cât de încăpățânat ești :smiley:

Daca site-ul nu iti ofera posibilitatea sa faci o rezervare, de regula trimit email-uri catre toti care au dat subscribe la notificarea pe email. Daca sunteti multi utilizatori care ati dat subscribe, atunci totul tine de rapiditatea cu care dai comanda din momentul primirii email-ului.

Pot exista si alte scenarii, precum faptul ca daca este un magazin international ei trimit notificarile sa ajunga la utilizator la ora 16:00 pentru ca atunci au inteles ei ca oamenii cumpara de obicei, iar ora 16:00 poate fi ora locala a fiecarui subscriber…

Nici eu cunosc vreun soft care sa faca comanda automat, insa daca m-as incapatana, as folosi o combinatie de soft-uri gratuite care poate face asta automat.

As alege un soft care face web scraping sau care urmareste schimbarile de pe pagina si un alt software de tip RPA care face comanda singur. Asta este o chestie pe care o poti face in 3-4 ore.

E puțin ciudat sa aud că lumea nu știe de soft care face comenzi automat acum, in contextul in care plăcile video se cumpără instant de boți.

Chiar săptămânile trecute un grup de scalping se lăuda cu 250 000 000 de accesări/tentative de cumpărare automată când EBay* zicea că a blocat 2 000 000. Pentru ei ce reușea EBay* să blocheze era infinitezimal.

  • Cred ca era EBay, putea sa fie alt magazin de anvergura mare (cu echipe mari de oameni care lupta impotriva fenomenului)

Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Incerc să urmăresc mai cu atenție notificarile pe care le primesc. Revin cu un răspuns :blush: